دانلود جامع ترین فایل pdf کتاب تهران مخوف اثر مرتضی مشفق

دانلود جامع ترین فایل pdf کتاب تهران مخوف اثر مرتضی مشفق
نوع فایل
pdf
حجم فایل
7MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
2381 بازدید
13,000 تومان 11,000 تومان٪15 تخفیف

دانلود جامع ترین فایل pdf کتاب تهران مخوف جلد دوم اثر مرتضی مشفق

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf کتاب تهران مخوف یا یادگار یک شب اثر مرتضی مشفق جلد دوم چاپ دوم می باشد. این فایل شامل ۲۹۰ صفحه می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

تهران مخوف: سرگردانی عشقی

رمان تهران مخوف، جلد اول ماجرای عاشقانه‌ی فرخ و مهین است. فرخ، جوانی از خانواده‌ای فقیر است که به مهین، دختری از یک خانواده‌ی اشرافی دل می‌بندد. موانع بسیاری بر سر راه رسیدن دو دلباخته به هم وجود دارد. پدر مهین یکی از مخالفین این وصال است؛ او برنامه دارد که از طریق ازدواج دخترش با شاهزاده‌ای لاابالی ولی ثروتمند به مال و مقام برسد. از طرفی مسائلی برای فرخ ایجاد می‌شود و او را در شرایطی سخت و ناعادلانه قرار می‌دهد. رمان شرح تلاش‌های فرخ است تا بر این مشکلات غلبه کند و به معشوقش بپیوندد.

بررسی رمان تهران مخوف

انقلاب مشروطه را یکی از وقایع مهم صد سال اخیر می‎دانند؛ انقلابی که مبدای تاریخ و ادبیات معاصر ایران به‌ شمار می‌رود و بر رویدادهای بسیاری پس از خود تاثیر گذاشت. رمان تهران مخوف در همین دوران نوشته شد. تهران مخوف را اولین رمان فارسی می‌دانند که در حدود سال‌ ۱۳۰۳ و ۱۳۰۴ به صورت پاورقی منتشر شد. رمان، گونه‌ای ادبی است که دستاورد مدرنیته محسوب می‌شود و خلق آن در جوامع سنتی نشانه‌ای از تغییر شرایط اجتماعی آن جامعه است. این نوع ادبی، پس از انقلاب مشروطه با تقلید از ادبیات مدرن غربی در زمینه‌های تاریخی، اجتماعی و پلیسی در آثار متعدد فارسی بروز یافت. مشفق کاظمی در تهران مخوف به علل انحراف جریان مشروطه، روسپی شدن زنان و فساد اداری اشاره می‌کند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.