دانلود فایل pdf آمار و احتمالات علی جعفری دهکردی

دانلود فایل pdf آمار و احتمالات علی جعفری دهکردی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
1236 بازدید
10,000 تومان 8,000 تومان٪20 تخفیف

دانلود فایل pdf آمار و احتمالات علی جعفری دهکردی

دانشجویان و کاربران گرامی فایل حاضر کامل ترین فایل pdf  آمار و احتمالات ویژه رشته های مهندسی برق و کامپیوتر کارشناسی ارشد تالیف علی جعفری دهکردی است .این خلاصه کتاب شامل خلاصه درس ،نکات مهم به همراه سوالات و پاسخ های تشریحی کنکورهای سراسری و آزاد سالهای ۷۸تا ۸۷ مدرسان شریف می باشد. این فایل درغالب فرمت pdf و شامل ۲۰۲ صفحه (اسکن شده ۱۰۶ صفحه) تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.

توضیح درباره خلاصه کتاب

آمار و احتمالات (خلاصه درس، نکات مهم به همراه سوالات و پاسخ های تشریحی آزمونهای سراسری و آزاد) عنوان کتابی است از علی جعفری دهکردی که در ۲۰۲ صفحه و توسط انتشارات مدرسان شریف در سال ۱۳۹۶ به چاپ رسیده است. نیز در بازار کتاب موجود می‎باشد. از علی جعفری دهکردی، کتاب‌های کارشناسی ارشد آمار و احتمالات(مدرسان شریف)، آمار و روش تحقیق؛ کارشناسی ارشد(مدرسان شریف)، آمار و احتمالات(مدرسان شریف)، آمار و احتمالات ویژه رشته های مهندسی برق و کامپیوتر (مدرسان شریف)، نیز در بازار کتاب موجود می‎باشد.

آمار و احتمالات به عنوان شاخه‌ای از ریاضیات یکی از مهم ترین و کاربردی ترین مباحث این علم می باشد. هنر یادگیری این علم مبتنی بر درک صحیح مفاهیم اولیه و حل مسائل زیاد و متنوع است. این کتاب که با هدف کمک به داوطلبان آزمون‌های کارشناسی به کارشناسی ارشد تدوین گردیده است با توجه به تنوع تست و مثال این هدف را بطور کامل دنبال کرده است

تعریف آمار

آمار (در ایران) یا احصائیه (در افغانستان) شاخه‌ای از ریاضیات است که به گردآوری، تحلیل، تفسیر، ارائه و سازمان‌دهی داه‌ها می‌پردازد. آمار را باید علم و عمل استخراج، بسط، و توسعهٔ دانش‌های تجربی انسانی با استفاده از روش‌های گردآوری، تنظیم، پرورش، و تحلیل داده‌های تجربی (حاصل از اندازه‌گیری و آزمایش) دانست.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.