دانلود پاورپوینت فصل سوم کتاب بازاریابی الکترونیکی – مدل های الکترونیکی
دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع پاورپوینت با عنوان فصل سوم کتاب بازاریابی الکترونیکی – مدل های الکترونیکی می باشد. این فایل شامل ۲۴ اسلاید زیبا سودمند و قابل ویرایش می باشد و در قالب فرمت ppt تهیه شده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.
دانلود پاورپوینت فصل سوم کتاب بازاریابی الکترونیکی – مدل های الکترونیکی
مقدمه:
دنیای کسب و کار وسیع تر از همیشه در حال تغییر است و روش ها و مدل های قدیمی در معرض سرنگونی هستند
و مدل های کسب و کار، مدل های درآمد، مدل های ارتباطی جای آنها را گرفته اند.
کسب و کارهایی چالاک و انعطاف پذیر می باشند که به مدل های جدید توانمند شده باشند و به فناوری خوش آمد گفته باشند.
تجاری سازی محرک بسیاری از مدل های جدید
وقتی رقابت در می گیرد و جزئیات ، کیفیت و قیمت ها را شبیه هم می سازد، در نهایت همه بازارها به سمت تجاری سازی تمایل پیدامی کنند.
یک مدل ساده : تبلیغات + توزیع= فروش
تجاری سازی نقش ” تبلیغات + توزیع“ را کاهش می دهد.با ورود ربات های جستجو و رباتهای خرید مبتنی بر قیمت میتوانند به مصرف کننده جهت جستجودر وب و یافتن بهترین قراردادهای تجاری کمک کنند. قیمت های ارزان به نشان های تجاری آسیب می زنند.
در بازایابی به مدل های جدید نیاز داریم تا خلاقانه تفکر کنیم، مدلهای قدیمی را با شرایط تازه سازگار کنیم و مدل های ترکیبی را مد نظر قرار دهیم .
بازاریابی الکترونیکی درباره ساخت یک وب سایت نیست ، بلکه ساخت یک کسب و کار مبتنی بر وب و هماهنگ کردن قدرت مشتریان است . sigel 2000))
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.