جزوه راهنمای اجرای ارزشیابی کیفی و توصیفی در کلاس درس محمد حسنی
دانشجویان و کاربران گرامی فایل حاضر فایل pdf جزوه راهنمای اجرای ارزشیابی کیفی و توصیفی در کلاس درس تالیف محمد حسنی می باشد. این فایل شامل ۱۴ صفحه می باشد و در غالب فرمت pdf تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد .در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.
جزوه راهنمای اجرای ارزشیابی کیفی و توصیفی در کلاس درس محمد حسنی
چکیده :
کتاب “راهنمای اجرای ارزشیابی کیفی توصیفی در کلاس درس” در واقع الگوی اجرایی ارزشیابی کیفی توصیفی رابرای معلمان تشریح می نماید .
البته رویکرد این کتاب بیشتر تربیتی است . تلاش شده است.
پیوند عمیقی که میان ارزشیابی و یادگیری و اساسا تربیت وجود دارد به تصویر کشیده شود.
به سخن دیگر ارزشیابی به صورت جریانی توانمند ساز دانش آموزان در فرایند یادگیری مورد توجه قرار گرفته است.مباحث این کتاب به شرح زیر است:
بخش نخست : کلیاتی در بارهی ارزشیابی تحصیلی
بخش دوم : کلیاتی در بارهی ارزشیابی کیفی و توصیفی ویژگی های ارزشیابی کیفی و توصیفی
پیش نیازهای تغییر رویکرد ارزشیابی تحصیلی در کلاس درس
بخش سوم: چگونگی اجرای ارزشیابی کیفی و توصیفی در کلاس گام نخست: شناخت انتظارات آموزشی و نشانه های تحقق آن ها گام دوم: جمع آوری اطلاعات
ثبت مشاهدات ،آزمون های عملکردی ،تکالیف درسی ،خودسنجی و همسال سنجی ،آزمون های مداد کاغذی ،پرسیدن ،سنجش والدین
ارزشیابی کیفی توصیفی یکی از نوآوریهای آموزشی است که در دهه هشتاد ه.ش مورد توجه سیاستگذاران نظام آموزشی قرار گرفت.
در این نوع ارزشیابی، معلم، با شیوه ای نو ارزشیابی را به خدمت یادگیری درمی آورد و بدین شکل بهبود یادگیری رخ میدهد.
در کتاب حاضر نخست، کلیاتی درباره ارزشیابی تحصیلی بیان میشود، سپس تصویری اجمالی از ارزشیابی کیفی توصیفی ارائه می شود.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.