پاورپوینت استراتژی های تولید
قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل پاورپوینت استراتژی های تولید می باشد. این فایل شامل ۳۰ اسلاید زیبا سودمند و قابل ویرایش می باشد. و در قالب فرمت ppt تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد .در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.
پاورپوینت استراتژی های تولید
۱- استراتژی گروه: استراتژی مجموعه ای از شرکتهای مستقل سود آور که تحت پوشش یک مدیریت اداره می شوند، گفته می شود.
۲-استراتژی شرکت: راهنمایی برای کلیه فعالیت های آن است. گاهی به این استراتژی ، استراتژی رقابتی نیز گفته می شود
زیرا چگونگی رقابت با شرکتهای رقیب در آن مورد تأکید است.
۳- استراتژی وظیفه ای: جهت کلی هر یک از فعالیتهای سازمان را مانند تولید، بازاریابی، مالی و تحقیق و توسعه تعیین می کند.
بخش ساخت و تولید مهم ترین بخش هر سازمان است که فعالیتهای مربوط به تولید محصولات و خدمات سازمان در آن بخش صورت می گیرد.
بخش تولید را می توان به صورت یکی از خرده سیستم های سازمان در نظر گرفت .
استراتژی تولید:
نگرش استراتژیک به موضوع تولید به عنوان یک سلاح رقابتی تقریباً به ۵۰ سال قبل بر می گردد.
راس و میلر قائل به تمایز بین استراتژی بازاریابی و استراتژی تولید نبودند زیرا معتقد بودند خط مشی های تولید
یک بخش ضروری از استراتژی بازاریابی است. در نظر گفتن استراتژی تولید به عنوان یک بخش مجزا
و مرتبط با بخش بازاریابی از مقالهSkinner در سال ۱۹۶۹ نشئت می گیرد.
.۱ تولید انبوه: حج تولید بالا، تنوع کم، خدمات و محصولات استاندارد، هزینه متغیر پایین
.۲تولید ناب: بر مبنای سیستم تولیدی تویوتا، حذف جامع همه اتلافها و محیط عملیات و تولید
.۳تولید سفارشی: حجم تولید پایین، تنوع بالا، محصول مطابق با اطلاعاتی که مشتری می دهد ساخته می شود.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.