دانلود جامع ترین فایل جزوه درس ژئودتیک و تحلیل شبکه مهندس ابراهیم راستگو

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
5MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
793 بازدید
8,000 تومان 6,000 تومان٪25 تخفیف

دانلود جامع ترین فایل جزوه درس ژئودتیک و تحلیل شبکه مهندس ابراهیم راستگو

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf جزوه درس ژئودتیک و تحلیل شبکه مهندس ابراهیم راستگو می باشد. این فایل شامل ۶۱ صفحه می باشد. و در غالب فرمتpdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

سرفصل مطالب نقشه برداری ژئودتیک مهندس راستگو

  • فصل اول : انتشار خطاها
  • فصل دوم : خطاهای اندازه گیری زوایای افقی ، مروری بر سرشکنی پارامتریک ، روش های اندازه گیری زوایای افقی ، پردازش پس از سرشکنی به منظور کشف خطا ، کیفیت سرشکنی شبکه ژئودتیک ، تعداد مشاهده های شبکه
  • فصل سوم : طول یابی ، خطا ها ی طول یابی
  • فصل چهارم : تحلیل شبکه های ژئودزی

ژئودتیک و تحلیل شبکه یکی از درس‌های بسیار مهم و مفید در دوره کارشناسی نقشه برداری است. در این درس با بکارگیری سرشکنی در مسائل عملی نقشه برداری و روش‌های تحلیل و طراحی شبکه های نقشه برداری آشنا خواهید شود. کتابچه ای که در زیر در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است، به بیان بررسی انتشار خطا در شبکه، روش‌های اندازه گیری زاویه، انواع خطا در اندازه گیری زاویه‌ها و روش برخورد با آن‌ها، پردازش‌های پس از سرشکنی، قابلیت اطمینان در شبکه، بررسی بیضی خطای نسبی و مطلق و منحنی پدال و ماتریس و درجه آزادی شبکه، طولیابی و خطاهای آن و تحلیل شبکه، در قالب ۴ فصل، که ۶۰ صفحه بوده پرداخته است.

درس نقشه برداری ‍ئودتیک و تحلیل شبکه های کنترل یکی از دروس بسیار مهم و اساسی در رشته مهندسی نقشه برداری بوده و آشنایی دانشجویان این رشته با مفاهیم اولیه آن از نکات ضروری می باشد.در این درس با مفاهیم بسیار مهمی همانند آنالیز خطا در شبکه های کنترل مسطحاتی و ارتفاعی، مفهوم بیضی خطای مطلق و نسبی، سرشکی پیشرفته در شبکه های ژئودتیکی و همچنین بررسی خطا در دستگاههای دقیق نقشه برداری آشنا میشویم.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.