دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت درباره سبزیجات و گیاه خواری

دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت درباره سبزیجات و گیاه خواری
نوع فایل
ppt
حجم فایل
4MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
845 بازدید
7,500 تومان 6,000 تومان٪20 تخفیف

دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت درباره سبزیجات و گیاه خواری

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل پاورپوینت درباره سبزیجات و گیاه خواری می باشد. این فایل شامل ۷۸ اسلاید زیبا ارزشمند و قابل ویرایش می باشد. و در غالب فرمت ppt تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت درباره سبزیجات و گیاه خواری

یک گیاهخوار کسی است که از رژیم غذایی که شامل حبوبات، خشکبار، دانه های گیاهی، سبزیجات، میوه های مختلف و گاهی اوقات لبنیات و تخم مرغ است، استفاده می کند.

یک گیاهخوار از هیچ نوع گوشت حیوانی مانند گاو، خوک، پرندگان، ماهی، صدف، خرچنگ وسایر فرآورده هایی که از گوشت این نوع حیوانات بدست می آید، استفاده نمی کند.

گیاه‌خواری یا سبزی‌خواری به معنای پرهیز از خوردن گوشت جانوران است که ممکن است شامل پرهیز از غذاهایی مانند شیر، فراورده لبنی، تخم مرغ و عسل که خاستگاه جانوری دارند نیز بشود. چندین نوع گیاه‌خواری وجود دارد که بسته به نوع آن، جهت‌گیری گیاه‌خواران در برابر حیوانات دامی و فراورده‌های دامی متفاوت است. عده‌ای از گیاه‌خواران در کنار نخوردن یا کمتر خوردن فراورده‌های جانوری با آزار و کشتار آن‌ها نیز مخالفند.

برخی از گیاه‌خواران از پوشیدن لباس‌هایی مانند چرم، ابریشم و خز که از کشتن جانوران به دست آمده نیز پرهیز می‌کنند. دراورگانیسم (Veganism) که گاهی «گیاه‌خواری مطلق» هم نامیده می‌شود از همه فراورده‌های جانوری، چه از کشتن جانوران به دست آمده باشند و چه با بهره‌گیری از آن‌ها (مانند لبنیات، تخم‌مرغ، و…) پرهیز می‌شود.

امروزه در همهٔ کشورهای جهان گیاه‌خواران وجود دارند و در بعضی کشورها همانند هند، گیاه‌خواری دارای ریشه‌های تاریخی و مذهبی است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.