دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت شبکه‌‌های اجتماعی نگاهی به قلمروهای پایه‌ای یک پدیده

دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت شبکه‌‌های اجتماعی نگاهی به قلمروهای پایه‌ای یک پدیده
نوع فایل
ppt
حجم فایل
2MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
308 بازدید
6,500 تومان 4,800 تومان
افزودن به سبد خرید
  خرید این محصول

دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت شبکه‌‌های اجتماعی نگاهی به قلمروهای پایه‌ای یک پدیده

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل پاورپوینت شبکه‌‌های اجتماعی نگاهی به قلمروهای پایه‌ای یک پدیده می باشد. این فایل شامل ۱۴ اسلاید زیبا سودمند و قابل ویرایش می باشد. و در غالب فرمت ppt تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد .در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت شبکه‌‌های اجتماعی نگاهی به قلمروهای پایه‌ای یک پدیده

  • قلمرو تاریخی
  • قلمرو تمایزهای رسانه‌ای
  • قلمرو مفهومی
  • قلمرو عملی
  • قلمرو تکنولوژی و طبقه‌بندی
  • قلمرو امکانات و کنترل
  • قلمرو مولفه‌های سازنده نقطه تلاقی
  • قلمرو چهارگانه (اینفوگراف)
  • قلمرو نظریه‌ها و مدل‌ها
  • قلمرو تفاوت رفتارها (اینفوگراف)
  • برخی انتقادات
  • برخی فرصت‌ها

تاریخ رسانه‌های اجتماعی به سرویس‌های تلفنی وویپ (Voice over IP) مثل دایل پد و غیره؛ برمی‌گردد ولی هرچه جلوتر آمدیم امکانات بیشتر شد:

  • ژئوسیتیز (Geocities) (1994): خانه‌سازی در شهرهای رایگان وب / یاهو آنرا خرید.
  • وبلاگ‌ (۱۹۹۷) و امتداد آن‌ها تا میکروبلاگ توئیتر
  • دانشنامه آزاد ویکی پدیا (۲۰۰۱) همکاری‌جویی دسته‌جمعی برای تولید محتوا
  • مای اسپیس (Myspace) و ای او ال (AOL) و اورکات (Orkut) (2002)
  •  لینکداین (LinkedIn) (2003) حرفه‌ای‌تر و تجاری‌‌تر (وب‌سایت‌ شبکه‌ اجتماعی)
  •  فیسبوک (Facebook) با یک میلیارد و ۲۷۸ میلیون کاربر و فلیکر (Flickr) (ژانر تصویری) (۲۰۰۴)
  • دیگ (Digg) و توئیتر (Twitter) (2006) مدل‌های خبری‌تر این رسانه‌ها
  • باز (Buzz) (2010) تجربه شکست خورده گوگل و بعد گوگل پلاس با دومین رتبه (۲۰۱۱)
  • اینستاگرام (Instagram) نسخه آی او اس (۲۰۱۰)، اندروید (۲۰۱۲) (ژانر تصویری)

قلمرو مفهومی

  • هنوز فیل مولوی است در همه جا: “you-just-don’t-get-it”
  • هنوز یک طیف معنایی است بین رسانه و اجتماع
  • من بر این باورم که هم متخصصان عرصه مطالعات رسانه‌ای و ارتباطات جمعی  و هم جامعه‌شناسان و هم خیلی‌های دیگر در این معنا سازی ذیمدخل هستند و فقط باید با حوصله به حرف‌های هم گوش کنند و به دیالوگ باور داشته باشند
  • دو طیف هستند که اصرار به تصویب فوری تعاریف منفی یا مثبت دارند
  • تعریف زیر ساختی مورد توافق: رسانه اجتماعی؛ فرمت است؛ اپلیکیشن وب‌پایه است که همه جا حاضر و همیشه در دسترس است و امکان دوسویه‌گی را برای تبادل دیتا – از نوع محتوای تولید شده توسط کاربر – بین افراد و جوامع از کوچک تا بزرگ فراهم می‌سازد.
  • دو اصطلاح همزاد رسانه‌های اجتماعی:
  • محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC: user-generated content)
  •  رسانه تولید شده توسط  مصرف کننده (CGM: consumer-generated media)

مطالعه بیشتر

   راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.