دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت مروری برکتاب سیری در سیره ائمه اطهار

دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت مروری برکتاب سیری در سیره ائمه اطهار
نوع فایل
ppt
حجم فایل
527KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
807 بازدید
6,500 تومان 5,000 تومان٪23 تخفیف

دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت مروری برکتاب سیری در سیره ائمه اطهار

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل پاورپوینت مروری برکتاب سیری در سیره ائمه اطهار اثر استاد مرتضی مطهری می باشد. این فایل شامل ۴۵ اسلاید زیبا سودمند پر محتوا و قایل ویرایش می باشد. و در غالب فرمت ppt تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت مروری برکتاب سیری در سیره ائمه اطهار

کتاب سیری در سیره ائمه اطهار علیهم‌السلام، از چگونگی برخورد ائمه اطهار علیهم‌السّلام با مسئله خلافت و همچنین حکومت سخن می‌گوید. این کتاب به قلم متفکر شهید استاد مرتضی مطهری و از میان دستنویس های ایشان انتخاب شده است.

بیان تحلیلی زندگی ائمه اطهار علیهم‌السلام موجب آن می‌شود که پیشوایان دینی به عنوان نمونه‌های انسان مافوق و نه مافوق انسان و الگوهای عینی برای حیات فردی و اجتماعی معرفی گردند. استاد شهید مطهری در این کتاب به این مهم پرداخته و حیات سیاسی اجتماعی تنی چند از ائمه معصومین را به ویژه از نظر کیفیت برخورد با مسئله خلافت و حکومت تجزیه و تحلیل نموده است. پیشوایان بزرگواری که در این کتاب معرفی شده‌اند عبارتند از: امام علی (ع)، امام حسن (ع)، امام حسین (ع)، امام زین‌العابدین (ع)، امام جعفر صادق (ع)، امام موسی کاظم (ع)، امام رضا (ع)، امام حسن عسکری (ع) و مهدی موعود (عج).

فصول کتاب، سخنرانی‌ها و بحث‌هایی است از استاد مرتضی مطهری در این مورد، که در زمان ها و مکان های مختلف ایراد شده‌اند. فصل اول را یک سخنرانی تحت عنوان «مشکلات علی علیه‌السّلام» تشکیل می‌دهد که در تاریخ ۳۰/۸/۴۹ مطابق با ۲۱ رمضان ۱۳۹۰ در حسینیه ارشاد ایراد گردیده است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.