دانلود جامع ترین فایل pdf جزوه حقوق مدنی (۱) تعهدات

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
920KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
687 بازدید
7,000 تومان 5,800 تومان٪17 تخفیف

دانلود جامع ترین فایل pdf جزوه حقوق مدنی (۱) تعهدات

قابل توجه کاربران و دانشجویان گرامی :فایل که هم اکنون معرف حضور شما می باشد برترین و جامع ترین فایل pdf جزوه حقوق مدنی (۱) تعهدات استاد اعظمی می باشد. این فایل شامل ۲۲ صفحه می باشد و در قالب فرمت pdf  تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد .در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

جزوه حقوق مدنی (۱) تعهدات

فصل اول: کلیات
موضوع این بحث حقوق مدنی ۳ دوره کارشناسی می باشد و محتوای بحث همان محتوا می باشد و دلیل دوبا ره خواندن این است که ن مباحث در قالب دعوا دیده شود و شکل کار متفاوت است و برای این باید چند مقدمه مطرح شود و ادبیات ما تبدیل به ادبیات واحدی شود؛ چند مقدمه:
مقدمه ۱: روش استدلال چه فرقی با روش استدلال در دانشگاه می کند؟ روش استدلال باید یکسان شود چرا که روش استدلا ل با جایگاه انسانها متفاوت است؛ در اینجا روش استدلال حکمی را می خواهیم یکسان کنیم. م ۳ .د.م

ق.ا ۰ از اصولی است که باید قبل از رسیدگی مورد توجه قرار می گیرد:
ابتدا مراجعه ی قاضی را به قانون پیش بینی کرده است و بنابراین قاضی نمی تواند ابتدا به اصول رجوع کند و مثلاً برائت را جاری کند. در حکمی که قاضی می دهد روش استدلال و قانون باید صریح باشد.
الف اگر قانون صریح بود قاضی دیگر حق ندارد به چیز دیگری رجوع کند. قضات باید به قانون صریح عمل کند و اگر قاضی مجتهد باشد و نظرش طبق قانون باشد همان را عمل کند ولی اگر نظرش با قانون متفاوت بود حق ذون  ندارد به پرونده رسیدگی کند و البته قاضی ماذون باید طبق قانون عمل کند.

ب اگر قانون مبهم باشد در اینصورت مبهم بودن را فقط یک کارشناس می تواند تشخیص دهد و بعنوان مثال م ۲۲۲ ق.م می گوید اشتباه در موضوع معامله موجب عدم نفوذ می شود و یک حقوقدانان و کارشناس در عدم نفوذ ابهام می بیند و نظرش بر این است که اشتباه در موضوع به قصد می خورد و قصد اگر نباشد معامله باطل است نه اینکه عدم نفوذ باشد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.