دانلود جامع ترین فایل pdf کتاب رمان از طرف او اثر آلبادسس پدس

دانلود جامع ترین فایل pdf کتاب رمان از طرف او اثر آلبادسس پدس
نوع فایل
pdf
حجم فایل
10MB
نویسنده
تعداد بازدید
1690 بازدید
12,000 تومان 9,800 تومان٪18 تخفیف

دانلود جامع ترین فایل pdf کتاب رمان از طرف او اثر آلبادسس پدس

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf کتاب رمان از طرف او اثر آلبادسس پدس ترجمه بهمن فرزانه می باشد. این فایل شامل ۶۴۸ صفحه می باشد و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.از طرف او

درباره کتاب از طرف او

خانم آلبا دِ سِس‌پدِس در یازدهم مارس ۱۹۱۱ در شهر رم متولد می‌شود. از مادر ایتالیایی و یک پدر کوبایی که سالیان سال سفیر بوده است. با ازدواج با یکی از اشراف ایتالیا ملیت ایتالیایی را می‌گیرد.

نویسندگی را با نوشتن مقالاتی در مجله پیام‌آور رم آغاز می‌کند و در سال ۱۹۳۷ با مجموعه داستان‌هایی به نام کنسرت توجه تمام منتقدان ادبی را جلب می‌نماید. در سال ۱۹۳۸ رمان او به نام هیچ‌کس به گذشته برنمی‌گردد او را در تمام جهان مشهور می‌سازد.

در سال ۱۹۴۳ با چند روزنامه مهم ایتالیا همکاری آغاز می‌کند و سپس در سال ۱۹۴۹، شاهکار خود، از طرف او را به چاپ می‌رساند. تا چند سال پس از انتشار این کتاب، در روزنامه لاستامپای شهر تورینو مقالاتی نیز با عنوان «از طرف او» می‌نویسد. کتاب‌های او عبارتند از: کنسرت ( ۱۹۳۷ )، هیچ‌کس به گذشته برنمی‌گردد ( ۱۹۳۸ )، فرار ( ۱۹۴۰ )، از طرف او ( ۱۹۴۹ )، دفترچه ممنوع ( ۱۹۵۲)، دعوت به شام (۱۹۵۵)، دیر یا زود (۱۹۵۶ ). در سال ۱۹۶۱ دفترچه ممنوع را به صورت نمایشنامه نیز به نگارش درمی‌آورد. کتاب عذاب وجدان در سال ۱۹۶۳ و آخرین کتابش، در ظلمت شب، در سال ۱۹۷۳ نوشته می‌شود. خانم آلبا دِ سِس‌پدِس در نوامبر ۱۹۹۷، آخرین روزی که مترجم کتاب حاضر ترجمه را پاکنویس می‌کرد، در شهر پاریس درگذشت. شاید می‌خواست چیزی را به مترجم فارسی حالی کند.

 

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.