دانلود جزوه روش ها و الگوریتم های تشخیص چهره

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1012KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
485 بازدید
9,500 تومان 8,000 تومان٪16 تخفیف

دانلود جزوه روش ها و الگوریتم های تشخیص چهره

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf جزوه روش ها و الگوریتم های تشخیص چهره می باشد. این فایل شامل ۷۸ صفحه در قالب فرمت pdf تهیه شده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

جزوه روش ها و الگوریتم های تشخیص چهره

قسمتی از متن فایل:
چهره نقش اساسی را در شناسایی افراد و نمایش احساسات آنها در سطح جامعه دارد. توانایی انسان در تشخیص چهره ها قابل توجه است ما می توانیم هزاران چهره ی یاد داده شده در طول عمرمان را تشخیص دهیم و در یک نگاه چهره های آشنا را حتی پس از سالها جدایی شناسایی کنیم. این مهارت در مقابل تغییرات در شرایط دیداری مانند حالت چهره، سن و همچنین تغییراتی در عینک ، ریش یا سبک مدل موها ایستادگی می کند.
تشخیص چهره یک موضوع مهم در کاربردهایی همچون سیستم های امنیتی ، کنترل کارت اعتباری و شناسایی مجرمان شده است. برای مثال ، قابلیت مدل کردن یک چهره ی خاص و تمیز دادن آن از یک تعداد فراوان از مدل های چهره ی ذخیره شده ، شناساییمجرمان را به صورت گسترده ای بهبود خواهد بخشید.

اگرچه درست است که انسان ها در تشخیص چهره توانا هستند اما نحوه ی کدینگ و دی کدینگ چهره ها در مغز انسان کاملا آشکار نیست. تشخیص چهره ی انسان برای بیش از بیست سال مورد مطالعه قرار گرفته است.

توسعه ی یک مدل محاسباتی برای تشخیص چهره کاملا دشوار است و دلیل آن پیچیدگی چهره ها و ساختار چند بعدی بینایی است. بنابراین تشخیص چهره یک فعالیت سطح بالا در بینایی کامپیوتر است و میتواند بسیاری از تکنیک های بینایی اولیه را در بر گیرد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.