دانلود فایل جامع pdf جزوه آموزشی حرکات اصلاحی برای پای پرانتزی

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
125KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
1232 بازدید
7,000 تومان 5,200 تومان٪26 تخفیف

دانلود فایل جامع pdf  جزوه آموزشی حرکات اصلاحی برای پای پرانتزی

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf جزوه آموزشی حرکات اصلاحی برای پای پرانتزی می باشد و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد .در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

جزوه آموزشی حرکات اصلاحی برای پای پرانتزی

به فاصله کمانی میان پا‌ها، پای پرانتزی گفته می‌شود. افراد زیادی بر این باورند که تنها راه اصلاح پای پرانتزی انجام عمل جراحیست، ولی برخی از حرکات ورزشی اصلاحی وجود دارند که به فرد دارای این عارضه کمک می‌کنند تا بتواند با انجام آن‌ها به بهبود پای پرانتزی خود بپردازد و از عوارض ناشی از انجام عمل جراحی جلوگیری کند. البته در موارد شدید نمی‌توان با انجام حرکات اصلاحی  این عارضه را به صورت کامل بهبود بخشید، ولی انجام این حرکات و تمرین‌ها برای بهبود موارد خفیف این بیماری بسیار مفید است. در ادامه با حرکات اصلاحی پای پرانتزی آشنا می‌شوید.
یکی از دلایل مهم ایجاد پای پرانتزی اضافه وزن است. چاقی و اضافه وزن باعث اعمال فشار به استخوان پا و ایجاد این عارضه می‌شود. زمینه ارثی، بیماری راشیتیسم، رماتیسم مفصلی، ضعف عضلات پا، بدنشستن و بد ایستادن، همگی می‌توانند باعث بروز این بیماری شوند.

بهترین حرکات اصلاحی پای پرانتزی

با تمرین پیوسته و آرام حرکات ورزشی می‌توان عضلات ران‌ها و زانو‌ها را تقویت کرد و باعث بهبود وضعیت پا‌ها شد.
  • هرچه این اصلاح در سنین پایین‌تری انجام گیرد بهتر است و امکان بهبودی کامل بیشتر خواهد شد.
  • در بعضی از موارد وضعیت پا‌ها به گونه‌ای است که فقط با انجام عمل جراحی می‌توان وضعیت آن‌ها را بهبود بخشید و در این صورت از عوارض شدید و خطرناک این عمل جراحی نمی‌توان جلوگیری کرد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.