دانلود فایل پاورپوینت کسب و کار الکترونیک و تجارت الکترونیک E-Business & Eniommerce

دانلود فایل پاورپوینت کسب و کار الکترونیک و تجارت الکترونیک E-Business & Eniommerce
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
786 بازدید
6,500 تومان 5,000 تومان٪23 تخفیف

دانلود فایل پاورپوینت کسب و کار الکترونیک و تجارت الکترونیک E-Business & Eniommerce

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل پاورپوینت کسب و کار الکترونیک و تجارت الکترونیک E-Business & Eniommerce می باشد. این فایل شامل ۲۵ اسلاید زیبا سودمند و قابل ویرایش می باشد. و در قالب فرمت ppt تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد .در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت کسب و کار الکترونیک و تجارت الکترونیک E-Business & Eniommerce

کسب و کار الکترونیک ( E-Business ) عنوان یکی از زیر مجموعه های فناوری اطلاعات و ارتباطات در دهه گذشته رشد بالایی را تجربه کرده است. به طوری که رویکرد سیاست اکثر موسسات تجاری در پذیرش و به کارگیری کسب و کار الکترونیک در جهت ورود به بازارهای جهانی و جذب مشتریان جدید موثر و کارا در این راستاست .

تجارت الکترونیک ( E-Commerce ) مفهوم و جریان نیرومندی است که جوامع کنونی را دستخوش تغییرات زیادی نموده است . تجارت الکترونیکی از نمونه های قابل لمس پیشرفت های شگرف تکنولوژی فناوری اطلاعات در عرصه اقتصاد تجارت می باشد . این مدل از تجارت به دلیل مزایای فراوانی که برای جوامع انسان دارد ، به سرعت در حال همه گیر شدن است . می توان با قاطعیت ادعا کرد که تجارت الکترونیکی خیلی از محدودیت ها و نواقص تجارت سنتی را از پیش رو برداشته است .

تعاریف  کسب و کار الکترونیک E-BUSINESS :

کسب و کار الکترونیکی(  E-Business) به عنوان یک مفهوم شامل تر از تجارت الکترونیک تلقی میگردد و علاوه بر داد و ستد الکترونیکی کالا و خدمات، در بر دارنده مفاهیمی چون خدمات به مشتری، همکاری با شرکای تجاری و هدایت معاملات تجاری می باشد .

بازار الکترونیک یک محل فیزیکی نیست بلکه یک فضا در شبکه می باشد. فروشنده ها و خریداران در یک فضای الکترونیکی یکدیگر را ملاقات می نمایند، و تمامی عملیات مورد نیاز مانند نقل و انتقال پول بین بانکها فضای الکترونیکی انجام می گیرد .

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.