دانلود فایل pdf جزوه آموزشی برنامه نویسی اندروید با Basic 4 Android

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
634 بازدید
9,000 تومان 7,500 تومان٪17 تخفیف

دانلود فایل pdf جزوه آموزشی برنامه نویسی اندروید با Basic 4 Android

قابل توجه کاربران و دانشجویان گرامی : فایل که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf جزوه آموزشی برنامه نویسی اندروید با Basic 4 Android می باشد. این فایل شامل ۶۳ صفحه می باشد و در قالب فرمت pdf تهیه شده است. امیدواریم سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

برنامه نویسی اندروید با Basic 4 Android

در این کتاب توسعه ی اپلیکیشن با محیط Basic 4 Androi  B4A آموزش داده

محیط بومی توسعه ی ( Android Studio و Eclipse شده است

که نسبت به اغلب اپلیکیشن های اندرویدی( از پیچیدگی کمتری بهره مند است و برنامه نویسی اندروید را بسیار ساده و لذت بخش می کند.
راه برنامه نویسی موبایل دراز و پیچیده است و این کتاب سعی می کند شما را در قدم های اول این راه همیاری کند و ادامه ی این راه را به شما بنمایاند.
بدون شک تدوین این اثر و تجمع اطلاعاتی جامع )و نه کامل( در این رابطه در یک کتاب کار آسانی نبوده است. در صورتی که این اثر رماناسب ارزیابی کردید با دریافت اپلیکیشن این آ موز شاز کافه بازار و ارتقاء آن به نسخه ی کامل، از کتاب حمایت کرده و موجب دلگرمی ما ب رای نگارش آثاری از این دست باشید .

قبل از هر کاری باید محیط برنامه را برای ساخت اپلیکیشن مو ردنظر خود آماده کنید. پس از باز کردن Basic4Android طبق مراحل زیر پیش بروید.
قدم اول، ذخیره کردن پروژه: تا پروژه ذخیره نشود عملاً هیچ کاری امکان پذیر نخواهد بود. پس اولین کار این است که پروژه ای که هنوز هیچ تغییری در آن ایجاد نشده و خالی است را ذخیره کنید. برای این کار از منوی File گزینه ی Save را انتخاب کرده و یا کلیدهای Ctrl+S را فشار دهید. فایل خروجی با فرمت *.b4a می باشد. شدیداً توصیه می شود که فایل فوق را در یک New Folder ذخیره کنید. چرا که بعد از توسعه ی اپلیکیشن فایل های زیادی به سورس برنامه اضافه می شوند که اگر در یک فولدر جداگانه نباشند کاملاً گیج کننده خواهند بود.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.