دانلود فایل pdf خلاصه کتاب استراتژی قیمت گذاری تالیف ریدهولدمن

دانلود فایل pdf خلاصه کتاب استراتژی قیمت گذاری تالیف ریدهولدمن
نوع فایل
pdf
حجم فایل
453KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
453 بازدید
8,000 تومان 6,500 تومان
افزودن به سبد خرید
  خرید این محصول

دانلود فایل pdf خلاصه کتاب استراتژی قیمت گذاری تالیف ریدهولدمن

قابل توجه کاربران و دانشجویان گرامی : فایل که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf خلاصه کتاب استراتژی قیمت گذاری تالیف ریدهولدمن می باشد. این فایل شامل ۳۱ صفحه و درقالب فرمت pdf تهیه شده است امیدواریم که سودمند بوده ومورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

خلاصه کتاب استراتژی قیمت گذاری تالیف ریدهولدمن

مقدمه
مانند کسی نباشید که قیمت همه چیزرا می داند ولی ارزش هیچ چیز را نمی داند)اسکار وایلد( مانند دیگر جنبه های مدیریت قیمت گذاری و بازاریابی تلفیق هنر و دانش است.
علیرغم منعطف به نظر رسیدن بحث قیمت ،اصولا تصمیم گیری در مورد قیمت ،برگشت ناپذیر است و یکی از پر ریسک ترین p از ۴p بازاریابی است.
برخلاف آن چه بسیاری ازشرکت های ایرانی همچنان به عنوان پارادایم فکری خود در قیمت گذاری محصولات و خدمات در ذهن دارند.

نقطه عزیمت قیمت گذاری،تحلیل جایگاه رقابتی شرکت در بازار و رحجان مخاطب است و نه محاسبات هزینه ای مدیریت مالی.

مارپیچ مرگبار قیمت گذاری) pricing deat spiral (:اگر نمایینده خرید مشتری در هنگام خرید به شما بگویید

که قیمت فروش رقب شما برای همین کالا به جای ۰۱۰۱۱۱ دلار ۰۰۱۱۱ است و شما نیز راضی شوید

به تخفیف ۰۰۱۱۱ دلاری در این صورت به احتمالا شرایط به این صورت پیش میرود که نمایینده خرید تخفیفی ۰۱۱۱ دلاری را کافی نداند

و به سراغ فروشنده قبلی برود و از وی بخواهد که کالا را ارزان تر از ۰۰۱۱۱ دلار بفروشد تا خرید خود را از آنان انجام دهد.

بدین ترتیب یک فرآیند رفت و برگشتی آغاز می شود که استراتژی باخت باخت را برای فروشنده رقم میزند و تنها خریدار نفع می برد.

راه حل : در مورد بالا باید با چانی زنی خریدار را قانع کرد که تفاوت قیمت به خاطر اختلاف کیفیت و عملکرد محصول است

وحتی می تواند کالایی مشابه کالای رقیب را به قیمت ۰۰۹۱۱ دلار بفروشد! در واقع باید به او بفهماند که هر ارزانی بی حکمت نیست .در این صورت فروشنده برنده است چه محصول ارزان تر خود را بفروشد)که قیمت آن رقابتی است(و چه محصول گران تر خود را)که عملکرد آن رقابتی است.

مطالعه بیشتر

   راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.