دانلود فایل pdf خلاصه کتاب مدیریت و اقتصاد صنعتی سید حبیب اله رحمتی

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
945 بازدید
7,000 تومان 5,500 تومان٪21 تخفیف

دانلود فایل pdf خلاصه کتاب مدیریت و اقتصاد صنعتی سید حبیب اله رحمتی

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf خلاصه کتاب مدیریت و اقتصاد صنعتی سید حبیب اله رحمتی می باشد. این فایل شامل ۴۳ صفحه می باشد. و در قالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد .در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

خلاصه کتاب مدیریت و اقتصاد صنعتی سید حبیب اله رحمتی

اقتصاد صنعتی شاخه‌ای از علم اقتصاد است که از اوایل دهه هفتاد در برنامه درسی تعدادی از دانشکده‌های اقتصاد کشور به عنوان واحد درسی اختیاری قرار گرفت و به مرور از استقبال استادان و دانشجویان بیشتری برخوردار شد. علی رغم افزایش توجه به آن هنوز موضوع و سؤالاتی که این شاخه از علم اقتصاد به آن پاسخ می‌دهد به روشنی تبیین نشده است.

بر این اساس باید یه چند سؤال اساسی در زمینه اقتصاد صنعتی پاسخ داد: اول آنکه اقتصاد صنعتی چیست و چگونه تعریف می‌شود؟ دوم، روش‌شناسی و شیوه تحلیل و تبیین مسائل در این رشته چگونه است؟ و سوم آنکه سؤالات اساسی اقتصاد صنعتی چیست؟ هدف این کتاب پاسخ دادن به سؤالات فوق است. مطالعه سیر تحولات اقتصاد صنعتی راه ساده‌ای است که به کمک آن می‌توان به جواب سؤالات فوق دست یافت. اگرچه مطالعه درباره صنعت به سالیان دور برمی‌گردد، عده‌ای از اقتصاددانان معتقدند که اولین تلاش منسجم و علمی در حوزه اقتصاد صنعتی مربوط به آلفرد مارشال با انتشار آثاری چون اصول علم اقتصاد و اقتصاد صنعت است.

از سوی دیگر، این عقیده وجود دارد که اقتصاد صنعتی به شکل فعلی خود از دهه ۵۰ و با انتشار آثار بن (Bain) شکل گرفت. البته بن خود متأثر از تعالیم میسن ((Mason و سایر اقتصاددانان در دانشگاه هاروارد بود.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.