جزوه درسی ارزیابی و ارزشیابی فرش

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
543 بازدید
10,000 تومان 8,700 تومان٪13 تخفیف

 جزوه درسی ارزیابی و ارزشیابی فرش

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf جزوه درسی ارزیابی و ارزشیابی فرش رشته کارشناسی فرش تالیف محسن حاج سید جوادی  می باشد. این فایل شامل ۸۵ صفحه جزوه تایپ شده بسیار مفید و سودمند می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

 جزوه درسی ارزیابی و ارزشیابی فرش

قسمتی از متن فایل:

برای ارزیابی و کارشناسی قالی باید حداقل اطلاعات ذیل را داشته باشیم که بصورت اجمال برای این جزوه در نظر گرفته شده است که یاد گیری آن توصیه می گردد.
بررسی روند قالیبافی در آسیای مرکزی ، آسیای صغیر ، اروپا ، کشورهای شمال آفریقا و خاور دور
-۱ آسیای مرکزی (ترکستان شرقی و ترکمنستان )

ترکمنستان
وطن فرشهای ترکمن Turcoman Carpets  ترکستان غربی و یا ترکستان روسیه است . یعنی سرزمین پست و کم ارتفاعی که از سواحل دریای خزر تا بیش از ۱۵۰۰ کیلومتر به طرف شرق امتداد می یابد و در
جنوب و شرق بین دو رشت کوه محصور می گردد. رشته کوه های واقع در جنوب بعضاً متعلق به افغانستان می باشند . ارتفاع آنها به ۴۰۰۰ متر و در مواردی به حدود ۸۰۰۰ متر می رسد . بخش اعظم این سرزمین در
رود سیر Kysyl Kum و بیابان قزل قوم ، Amu Darya غرب رود آمودریا Kara Kum بیان قره قوم قرار می گیرد .

آب و هوای خشک قاره ای این سرزمین تغییرات شدید درجه حرارت را Syr Darya دریا همراه دارد . میزان بارندگی در طول سال تنها به حدود ۱۲۰ ت ا ۱۳۰ میلیمتر می رسد . رودخانه های آمودریا و سیر دریا هر دو به دریاچه بسته آرال می ریزند . بقیه آبهای جاری راهی بیابان شده و تبخیر می شوند . آبیاری بوسیله کمریز انجام می شود که مشابه قنات ایرانی است . عمده محصولات مزارع آبی عبارتند از : غلات ، حبوبات ، برنج ، میوه جات ، سبزیجات و پنبه . محدودیت آب و مرتع مشکل عمده ایلات و قبایل این سرزمین است .

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.