جزوه فرزند پروری (راهنمای مربی)

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
393KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
402 بازدید
7,000 تومان 5,000 تومان٪29 تخفیف

جزوه فرزند پروری (راهنمای مربی)

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf جزوه فرزند پروری (راهنمای مربی) می باشد. این فایل شامل ۹ صفحه مطالب تایپ شده بسیار مفید و سودمند می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

جزوه فرزند پروری (راهنمای مربی)

این جزوه برای راهنمایی و مطالعه مربی تهیه شده است و باید کاملا برای اجرای کارگاه مسلط شوید و با توجه به پاورپوینت مرحله به مرحله آموزش دهید. با تایم آموزشی خودتان منطبق کنید مثلا؛ سه یا چهار جلسه ۲ ساعته یا یک جلسه ۶ مد ساعته مدنظر بگیرید .

در کلاس حتما پاسخگوی سوالات باشید و همچنین، سوال بپرسید . مشارکت در فرزندپروری مهم است و نباید آموزش یک طرفه باشد از تجربیات مادران در رابطه با فنون هایی که توضیح می دهید استفاده کنید .

ویژگی های آموزشگر مهارت های فرزند پروری سازنده

دانش: داشتن دانش لازم در حیطه های علمی مرتبط از شروط بدیهی این امر است . بهتر است آموزشگر در زمینه های روان شناسی رشد، رفتار درمانی یا همان شیوه های تغییر و اصلاح رفتار و اختلالات روانی به خصوص اختلالات روانی دوران کودکی و نوجوانی اطلاعات تخصصی کافی داشته باشد.

صبوری و همدلی: اگر چه اغلب شرکت کنندگان بنا به میل شخصی درجلسات آموزشی شرکت می کنند اما در اکثر اوقات بابت اشتباهات احتمالی خود و مورد قضاوت قرار گرفتن از سوی فردی متخصص نگران هستند.

درک این احساس و گفتگو درباره آن می تواند آغاز مناسبی برای جلسات باشد. در ضمن آموزش گر باید به شرکت کنندگان اطمینان دهد که تغییر رفتار امری کاملا ممکن است فقط مانند هر مهارت رفتار دیگری نیازمند صرف زمان کسب دانش و تمرین است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.