جزوه مسئولیت پرستار در مایع درمانی وریدی word

جزوه مسئولیت پرستار در مایع درمانی وریدی word
نوع فایل
WORD
حجم فایل
866KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
651 بازدید
10,000 تومان 7,800 تومان٪22 تخفیف

جزوه مسئولیت پرستار در مایع درمانی وریدی word

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع word جزوه مسئولیت پرستار در مایع درمانی وریدی می باشد. این فایل شامل ۴۰ صفحه جزوه تایپ شده  بسیار سودمند و با ارزش با کیفیت بسیار عالی و در قالب فرمت word تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

جزوه مسئولیت پرستار در مایع درمانی وریدی word

قسمتی از متن فایل:

مسئولیت پرستار درمایع درمانی وریدی

پرستاران شاغل در مراکز درمانی در دنیای کنونی باانبوهی از مسئولیت ها و وظایف مربوط به مهارت ها و فنون تخصصی روبه رو می باشند. آنان برای ارائه مراقبت درمانی در سطح امن و بی خطر در برابر همه تصمیمات و عملکرد ها پاسخگو هستند. از پرستار انتظار میرود در چارچوب قانون وگایدلاین های معتبر پرستاری و با بکار گیری فرایند های پرستاری ،مهارت های ارتباط درمانی و اصول آموزش –یادگیری عمل کند. مایع درمانی وریدی یکی از مسئولیت های اساسی پرستاران در عملکرد روزانه خود می باشد.

پرستاری وریدی به عنوان کاربرد فرایند پرستاری در ارتباط با مایعات و الکترولیت ها، جلوگیری از عفونت، سرطان شناسی ،کودکان، داروشناسی، کنترل کیفیت، فن آوری و کاربرد بالینی، تغذیه غیر دهانی و انتقال خون و فرآورده های آن تعریف می شود. (استاندارد۳.INS،۱۹۹۸)

بنابر تعریف بالا از پرستار انتظار میرود که از همه جنبه های این درمان-کاربردها، پیامدهای مورد انتظار برای بیمار،عوارض جانبی و تمامی مداخلات مورد نیاز جهت حفظ ایمنی و رفاه بیمار آگاه باشد.

مسئولیت عبارت از پاسخگویی حرفه ای در مقابل عملکرد ها، عدم عملکرد ها، تصمیمات و قضاوت هاست. بیمار و خانواده او حق دارندکه بالاترین سطح ارائه  مراقبت را از پرستار انتظار داشته باشند. پرستار در ارتباط با تزریقات وریدی این مسئولیت را دارد که از نوع دستور، علت تجویز ،اثر مورد انتظاربر روی بیمار و هرگونه عوارض جانبی آگاه باشد از او انتظار میرود بیمار را از نظر جسمی و روحی آماده کند تزریق را به درستی انجام دهد بیمار را تحت نظر داشته و از او حمایت عاطفی به عمل آورد و تزریق را به درستی قطع نماید .همچنین ثبت گزارش های مربوط به تزریق از جمله مسئولیت های پرستار می باشد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.