جزوه معرفی آزمون، مبنای نظری و کاربردی

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
634 بازدید
8,000 تومان 6,000 تومان٪25 تخفیف

 جزوه معرفی آزمون، مبنای نظری و کاربردی

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf  جزوه معرفی آزمون، مبنای نظری و کاربردی می باشد. این فایل شامل ۲۴ صفحه جزوه تایپ شده  بسیار مفید و سودمند می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

 جزوه معرفی آزمون، مبنای نظری و کاربردی

اندریافت، عبارت است از نوعی آمادگی برای ادراک وقایع به گونه ای خاص بر اساس تجارب قبلی. آزمون T.A.T در سال ۵۳۹۱ توسط کریستینا مرگان Christina Morgan و هنری موری) Henry Murray روانپزشکان آمریکایی تهیه شده است.

مواد این آزمون شامل ۹۳ تصویر است که به گروه های ده تایی تقسیم می شوند. معنا و مفهوم این تصاویر مبهم بوده، با شرایطی به آزمایش شونده معرفی می شوند و از او می خواهند تا داستانی درباره هر یک از آنها بیان کند. بعضی از کارتها به کودکان، برخی به زنان و پارهای دیگر به مردان اختصاص دارد.

آزمون اندریافت موضوع، بر این فرضیه مبتنی است که آزمودنی خود را با قهرمان اصلی داستانی که می سازد همانند می کند.

روش اجرا و تفسیر آزمون
در اجرای آزمون، به آزمودنی میگویند من چند تصویر به شما نشان میدهم. میخواهم درباره هر تصویر داستانی برایم بگویی. به من بگو چه رویدادهایی این داستان را به وجود آورده، هم اکنون چه چیزی در داستان اتفاق خواهدافتاده است، قهرمانان داستان چه فکر می کنند و چه احساسی دارند و سرانجام داستان چه نیز به آزمودنی گفته می شود که برای گفتن داستان هر کارت تقریبا ۱ دقیقه فرصت دارد. ؟

در طرح اولیه آزمون، ۲۰ کارت در دو جلسه یک ساعتی در هر جلسه ۱۰ کارت اجرا می شد. اما در عمل، معمولا در مورد هر آزمودنی ۱۰ تا ۱۲ کارت اجرا می شود.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.