خلاصه کتاب بازاریابی بین المللی دکتر میرزا حسن حسینی
قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf اسلایدهای خلاصه کتاب بازاریابی بین المللی تالیف دکتر میرزا حسن حسینی می باشد. این فایل شامل ۲۹۶ صفحه جزوه تایپ شده با مطالب بسیار مفید و سودمند می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.
خلاصه کتاب بازاریابی بین المللی دکتر میرزا حسن حسینی
فهرست
فصل اول کلیات بازاریابی بین المللی
دوم محیط فرهنگی در بازاریابی بین المللی
چهارم محیط سیاسی و قانونی در بازاریابی بین المللی
پنجم تحقیقات بازاریابی بین المللی
ششم استراتژی های ورود به بازارهای جهانی در بازاریابی بین المللی
هفتم سیاست های تولید در بازاریابی بین المللی
هشتم کانال های توزیع در بازاریابی بین المللی
نهم تبلیغات در بازاریابی بین المللی
دهم قیمت گذاری در بازارهای بین المللی
فصل اول : کلیات بازاریابی بین المللی
هدف کلی این فصل، آشنایی دانشجو با فرآیند بازاریابی بین المللی و تفاوت آن با بازاریابی داخلی است.
همچنین به دانشجو کمک می کند تا عضو بهتر و موفق تری در بازاریابی بین المللی باشد.
این هدف از طریق تهیه کردن اطلاعات در مورد اینکه چه اتفاقی در بازار بین المللی می افتد و با کمک آن ها در انتقال دانش در زمینه معاملات تجاری موفق به انجام می رسد.
هدف بازاریابی
فروش فراوان است. هدف، شناختن و درک مشتری به نحوی است که کالا یا خدمت ارایه شده دقیقاً متناسب باشد، به طریقی که کالا یا خدمات با نیازهای او منطبق گردد و کالاهای خود را به فروش
رساند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.