دانلود پاورپوینت مدیریت منابع انسانی و امور کارکنان

دانلود پاورپوینت مدیریت منابع انسانی و امور کارکنان
نوع فایل
ppt
حجم فایل
141KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
940 بازدید
6,900 تومان 5,000 تومان٪28 تخفیف

دانلود پاورپوینت مدیریت منابع انسانی و امور کارکنان

توضیحات

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و برترین فایل پاورپوینت مدیریت منابع انسانی و امور کارکنان می باشد. این فایل در قالب ppt  و شامل ۲۱ اسلاید قابل ویرایش، می باشد که هم اکنون تهیه گردیده و آماده دانلود می باشد. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل مفید و ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.

اهداف یادگیری

تعریف رابطه مدیریت با مدیریت منابع انسانی

نقش افراد در اثربخشی سازمان

فعالیت های مدیریت منابع انسانی وامور کارکنان

اهداف موردنظر مدیریت منابع انسانی وامور کاکنان

اهمیت نقش نظارتی منابع انسانی

تعریف  مدیریت منابع انسانی و اداره کارکنان

شناسایی اهمیت نیروی کار سازمان به عنوان یک عنصر حیاتی در کسب اهداف سازمانی واستفاده چندگانه در فعالیتها وکارکردهای منابع انسانی به گونه ای که بطور موثر ومنصفانه ای منافع فردی کارکنان، سازمان و جامعه را تضمین نماید.

گری دسلر، نویسنده‌ی کتاب مدیریت منابع انسانی یا Human Resource Management که سالهاست در دوره های مدیریت در سراسر جهان به عنوان منبع درسی رشته مدیریت منابع انسانی مورد استفاده قرار می‌گیرد، تعریف واحد مدیریت منابع انسانی و وظایف مدیریت منابع انسانی را به شکلی کلی و به صورت زیر  ارائه می‌دهد:

واحد مدیریت منابع انسانی، از میان وظایف مختلف مدیریتی، مسئولیت کلیه فعالیت‌ها و خط مشی‌های مربوط به کارکنان سازمان را بر عهده دارد.به طور دقیق‌تر: جذب همکاران جدید، آموزش همکاران، ارزیابی عملکرد کارکنان و پاداش دادن به آنها و به طور خلاصه ایجاد محیطی سالم و منصفانه برای کارکنان.

تعریف بالا نگاهی وظیفه گرایانه به واحد مدیریت منابع انسانی دارد و تلاش می‌کند فهرستی از وظایف واحد مدیریت منابع انسانی را ارائه کند.

اگر بخواهیم تعریفی مفهومی‌تر از وظیفه واحد مدیریت منابع انسانی داشته باشیم می‌توان چنین گفت:

واحد مدیریت منابع انسانی قرار است کمک کند تا سازمان، در افق زمانی بلند مدت، با کمترین هزینه، حداکثر کارایی را از کارکنان برای حرکت در راستای اهداف استراتژیک سازمان، کسب نماید.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.