دانلود برترین فایل pdf مجموعه تستهای حقوق تجارت همراه با پاسخ

دانلود برترین فایل pdf مجموعه تستهای حقوق تجارت همراه با پاسخ
نوع فایل
pdf
حجم فایل
430KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
1616 بازدید
7,500 تومان 6,500 تومان٪13 تخفیف

دانلود برترین فایل pdf مجموعه تستهای حقوق تجارت همراه با پاسخ

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf مجموعه تستهای حقوق تجارت همراه با پاسخ می باشد . این فایل شامل ۲۳ صفحه  و ۲۴۰ سوال تستی با پاسخ می باشد و در غالب فرمت pdf  تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است.امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

مجموعه تستهای حقوق تجارت همراه با پاسخ

توضیحات:

تست های مبحث قانوت تجارت، همراه با پاسخ شامل ۲۴۰ سئوال، مناسب برای دانشجویان و داوطلبان شرکت در آزمون های وکالت، سردفتری و کارشناسی ارشد و استخدامی.این
فایل شامل ۲۴۰ تست استخدامی درس قانون تجارت همراه با پاسخنامه تشریحی می باشد و برای دانشجویان رشته حقوق، همچنین داوطلبان شرکت در آزمون های کارشناسی ارشد، وکالت، سردفتری و استخدامی سازمان ها و موسسات مختلف مناسب می باشد.

حقوق تجارت مجموعه قواعدی است که روابط بازرگانان و اعمال تجارتی را بررسی و تنظیم میکند. برخلاف حقوق مدنی که روابط همهٔ افراد جامعه را شامل می‌شود، حقوق تجارت به وضع قواعدی ویژه برای تجار و اعمال تجاری می‌پردازد، به همین جهت در مواردی که راه حل صریحی در حقوق تجارت پیش‌بینی نشده باشد به قواعد حقوق مدنی مراجعه می‌شود.

قانون تجارت ایران مهم‌ترین مجموعه مدون قوانین مربوط به امور بازرگانی در ایران است که اساس حقوق تجارت ایران را تشکیل می‌دهد. این قانون در سیزدهم اردیبهشت ماه سال ۱۳۱۱ در ششصد ماده توسط مجلس شورای ملیتصویب شد. این قانون بر مبنای قانون تجارت ۱۸۰۷ فرانسه (معروف به کد ناپلئون) ترجمه و تهیه شده‌است، قریب به اتفاق حقوقدانان ایرانی قانون مذکور را ناکافی و بیش از اندازه ناقص و مبهم می‌دانند.

به‌جز در مورد شرکت‌های سهامی(که مقررات لایحه اصلاحی سال ۱۳۴۷ مجراست) و برخی مقررات مربوط به دلالی و ورشکستگی بقیه مقررات این قانون به قوت خود باقی است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.