دانلود تحقیق پیرامون بررسی ابعاد آموزش سواد رسانه ای و اطلاعاتی در نظام تعلیم و تربیت

دانلود تحقیق پیرامون بررسی ابعاد آموزش سواد رسانه ای و اطلاعاتی در نظام تعلیم و تربیت
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
733 بازدید
6,000 تومان 4,500 تومان٪25 تخفیف

دانلود تحقیق پیرامون بررسی ابعاد آموزش سواد رسانه ای و اطلاعاتی در نظام تعلیم و تربیت رسمی و عمومی کشور

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf  تحقیق پیرامون بررسی ابعاد آموزش سواد رسانه ای و اطلاعاتی در نظام تعلیم و تربیت رسمی وعمومی کشور می باشد. این فایل شامل ۳۱ صفحه می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

چکیده

وزارت آموزش پرورش، به عنوان یکی از رسمی ترین سازمان های آموزشی در کشور عمل میکند. نقش این سازمان به عنوان مبدأ تحولات در جامعه پررنگ است. در دنیای رسانه ای شده امروز، این گروه
به عنوان مرکز علم جامعه تحت تأثیر فعالیت های رسانه ای داخل و خارج از کشور قرار دارند. هدف این پژوهش بررسی ابعاد آموزش سواد رسانه ای و اطلاعاتی در نظام تعلیم و تربیت رسمی و عمومی کشور، در راستای ارتقا سطح سواد رسانه ای و اطلاعاتی است.

نتایج نشان می دهد این ابعاد شامل: ۱)روش های آموزش، ۲ )س طوح آموزش، ۳ ت)ف کیک رسانه ها، ۴ ت)ع یین جامعه هدف، ۵ م) حتوای آموزش، می شوند.
در این پژوهش جامعه هدف، معلمان و مربیان سازمان آموزش و پرورش هستند. بر اساس یافته ها تعیین این ابعاد نقش مهمی در ارتقای سطح سواد رسانه ای و اطلاعاتی جامعه هدف دارد. جامعه آماری پژوهش حاضر خبرگان حوزه سواد رسانه ای بوده و داده ها براساس مصاحبه نیمه ساختاریافته گردآوری شدند تا آنجایی که اشباع نظری حاصل شود. روش پژوهش نیز تحلیل تم است.

در جهان کنونی صحبت از رسانه ای شدن همه چیز ۱ از جمله: رسانه ای شدن سیاست ، اقتصاد، فرهنگ، زندگی و فضای عمومی ،ق درت، ارتباطات، آموزش و پرورش، دوران امروزه با نوعی از افراد باسواد جدیدی » ( ۲Livingstone, کودکی و …. می باشد ( ۲۰۰۹ مواجهیم که دانش آن ها هم براساس تاثیر فن آوری های جدید تغییر کرده و هم نحوه.( بشیر و جعفریان، ۱۳۹۶ ، ص ۱۷۳ ) « آموزش و یادگیری را به نحو عالی آموخته اند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.