دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت با عنوان مسیح در کتاب مقدس

دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت با عنوان مسیح در کتاب مقدس
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
792 بازدید
9,000 تومان 7,000 تومان٪22 تخفیف

دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت با عنوان مسیح در کتاب مقدس

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل پاورپوینت با عنوان مسیح در کتاب مقدس می باشد. این فایل شامل ۵۰ اسلاید زیبا سودمند پر محتوا و قایل ویرایش می باشد. و در غالب فرمت ppt تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

مسیح در کتاب مقدس

مسیحی که کتاب مقدس معرفی میکند با مسیحی که کلیسا تا کنون به ما معرفی نموده بسیار متفاوت است و با مسیحی که اسلام نیز معرفی میکند متفاوت است.

در این بخش میخواهیم با جلوه مسیح در کتاب مقدس آشنا شویم.

کتاب مقدس نسل عیسی مسیح را نسلی ناپاک معرفی میکند و یهودا زنی مسمّی به تامار برای نخست زاده خود عیر گرفت… چون یهودا او را بدید، وی را فاحشه پنداشت زیرا که روی خود را پوشیده بود، پس از راه به سوی او میل کرده گفت: بیا تا به تو در آیم، زیرا ندانست که عروس اوست… و چون وقت وضع حملش رسید اینک توأمان در رحمش بودند… پس او را فارص نام نهاد ( پیدایش ۳۸ : ۶ – ۲۹ ) مطابق انجیل متی عیسی ، سلیمان و داود همگی از نسل فارص ولد الزنا بوده اند !! (متی ۱ : ۳ – ۱۶ )

البته این نسبت ناروا به اینجا ختم نمی شود بلکه از طریق دیگری نیز نسب مسیح به زنا می رسد :

در سفر پیدایش ۱۹ : ۳۰ – ۲۸ آمده است که دو دختر لوط به او شراب نوشانیدند و در حال مستی با او خوابیدن و از او حامله شدند و آن بزرگ پسری زاییده او را موآب نام نهاد و او تا امروز پدر موآبیان است و کوچک نیز پسری بزاد و او را بن عمّی نام نهاد. وی تا به حال پدر بنی عمون است . پیدایش ۱۹ : ۳۷ – ۳۸

بدون شک داود سلیمان و عیسی از موآبیان بوده اند زیرا راعوث ( که به او روت هم می گویند ) متی ۱ : ۵ وراعوث هم که جده ی داود است موآبیه بوده است . سفر روت ۱ : ۴

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.