دانلود فایل پاورپوینت درباره مواد و فرمولاسیون آرایشی

دانلود فایل پاورپوینت درباره مواد و فرمولاسیون آرایشی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
5MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
1064 بازدید
10,000 تومان 8,000 تومان٪20 تخفیف

دانلود فایل پاورپوینت درباره مواد و فرمولاسیون آرایشی

توضیح مختصر درمورد فایل:

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست ؛کامل ترین و جامع ترین پاورپوینت درباره مواد و فرمولاسیون آرایشی می باشد. این فایل شامل ۱۱۸ اسلاید زیبا و سودمند می باشد. این فایل در غالب فرمت ppt هم اکنون آماده دانلود می باشد . امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل زیبا و ارزشمند را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

لوازم آرایشی و بهداشتی

در ابتدا به تاریخچه لوازم آرایشی و بهداشتی میپردازیم. از گذشته های بسیار دور و در دوران های باستان، آرایش کردن و استفاده از لوازم زیبایی در بین انسان ها رواج داشته است و بشر از همان روزهای نخستین به زیباتر نشان دادن ظاهر خود اهمیت میداده است.
مصریان باستان به عنوان اولین اقوامی بوده اند که از لوازم آرایشی ( به سبک گیاهی ) استفاده می کردند. مصریان در مراسم های مختلفی همچون مراسمات مذهبی از لوازم آرایشی و عطرهای خوشبو استفاده میکردند و به پاکیزگی و نظافت خود توجه ویژه ایی داشتند.
مصریان باستان از حمام های ویژه ای از جمله حمام شیر برای زیبای پوست خود استفاده میکردند که امروزه نیز این کار مصریان در میان برخی از مردم رواج دارد و در بسیاری از انستیتوها زیبای پوست وان شیر به چشم می خورد.

مواد مورد استفاده در ساخت محصولات آرایشی در گذشته

در گذشته های دور از برگ، ریشه، صمغ درختان و برخی مواد معدنی همچون محلول کربنات دو پلمب، گچ، سریوس (سفیدآب) برای تولید لوازم آرایشی استفاده میگردید.
با استفاده از این ترکیب ها محصولی به شکل پودر سفید رنگ تولید میشد که زنان آن دوره جهت داشتن صورتی سفید چهره خود را با این ماده که دارای ترکیب سمی از سرب بود می پوشاندند.
مصریان از نوعی پودر به نام کوهل جهت بزرگتر و شفافتر نمایش دادن چشمهایشان استفاده می کردند و همچنین جهت مشکی نشان دادن ابروها خود از دوده چراغ و از اکسید آهن جهت نمایش دادن چهره ای زیبا استفاده می کردند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.