دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت درس بازاریابی صنعتی
قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل پاورپوینت با موضوع: درس بازاریابی صنعتی می باشد. این فایل شامل ۱۱۷ اسلاید زیبا سودمند و قابل ویرایش می باشد و در قالب فرمت ppt تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد .در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.
پاورپوینت درس بازاریابی صنعتی
فصل اول- کلیات بازارهای صنعتی
اهداف فصل
- –آشنایی با ویژگی بازارهای صنعتی و تفاوت آن با بازارهای مصرفی؛
- انواع مشتریان در بازارهای صنعتی؛
- –آشنایی با طبقهبندی محصولات در بازارهای صنعتی؛
ویژگیهای بازاریابی صنعتی:
- تقاضای مشتق شده
- برانگیزاننده
- تقاضای نوسانی
- حساسیت قیمت
- تقاضای مشترک (مکمل)
- مفهوم بازاریابی برای مشتری مشتریان
بازاریابی صنعتی یا بازاریابی نوعی از بازاریابی است که در آن یک شرکت، کالاها و خدمات مورد نیاز شرکت دیگری را فراهم میکند. در واقع، فروشنده و مشتری در این حوزه از بازاریابی، هر دو صاحب کسب و کار هستند. شرکتهایی از قبیل جنرال الکتریک و آی بی ام، میلیونها دلار در روز را صرف خرید محصولاتی میکنند که برای تداوم کسب و کارشان ضروری است.
مدیران بازار صنعتی باید از طرق متفاوتی برای تغییر در بازارها و توسعه محصولات واکنش نشان دهند و برای انجام این تغییرات باید از روش های منحصر به فرد و متفاوتی که مشتریان هدف آنها را مورد توجه قرار می دهد و با حفظ سیاست های شرکت، استفاده کنند.
بنابراین بازاریابان صنعتی با موقعیت هایی مواجه می شوند که بطور معمول در بازار مصرف با آنها برخورد نمی کنند. علاوه براین، بازار صنعتی، ستون فقرات سطح بالای استاندارد زندگی ای است که مصرف کنندگان در گذشته و یا از انقلاب صنعتی در سطح جهانی از آن بهرمند شده اند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.