دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت معرفی و تعریف آسانسور

دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت معرفی و تعریف آسانسور
نوع فایل
pdf
حجم فایل
12MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
783 بازدید
7,500 تومان 6,000 تومان٪20 تخفیف

دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت معرفی و تعریف آسانسور

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل پاورپوینت معرفی و تعریف آسانسور می باشد. این فایل شامل ۸۰ اسلاید زیبا سودمند و قابل ویرایش می باشد و در غالب فرمت ppt تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد .در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت معرفی و تعریف آسانسور

تاریخچه آسانسور:

آسانسورهم همانند سایرچیزهای اطراف ما دارای تاریخچه ای می باشند.وقتی که خوب دقت و فکر می کنیم می بینیم که تاریخ آسانسور بیش از آنچیزی است که ما فکر می کنیم .

اولین آسانسور در مصر باستان جهت ساختن اهرام مصر استفاده می شد.در آن سالها بردگان مصری جهت انتقال تخته سنگهای بزرگ از خاصیت اهروم ها، قرقره ها، و طناب جهت انتقال تخته سنگهای بزرگ از کف زمین به بالای هرم استفاده میکردند .

در روم باستان از نوعی آسانسور چوبی جهت انتقال گلادیاتورها به محوطه کلوزیم استفاده می شد که تمام اجزائ آن چوبی بود. آن وسیله کم کم به وسیله ای تبدیل شد که به آن آسانسور می گفتند.بعد از انقلاب صنعتی کشور انگلستان آسانسورها که فقط اجسام راجابجا می کرد. بتدریج ایمنی آنها آنقدر افزایش پیدا کرد که انسانها هم به سوار شدن در آسانسور اطمینان پیدا کردند .

حوادث آسانسور:

طبق آخرین آمار سازمان آتش نشانی تهران  در سال ۸۷ سالانه بیش از ۳۲۰۰ حادثه آسانسور در شهر تهران اتفاق می افتد که از این تعداد ۷۰ نفر کشته و زخمی میشوند این موضوع اهمیت شناخت آسانسور و اجزاع آن را برای آتش نشانها که همواره در صدد نجات مردم هستند را بیش از پیش نشان میدهد .

آسانسورها دارای سه نوع می باشند که عبارتند از:

  • ۱- آسانسور برقی
  • ۲- آسانسور هیدرولیکی
  • ۳- آسانسور زنجیره ای

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.