دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت نمونه تطبیقی مجتمع مسکونی طرح ۵ ساختمان آلبیون

دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت نمونه تطبیقی مجتمع مسکونی طرح ۵ ساختمان آلبیون
نوع فایل
ppt
حجم فایل
25MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
524 بازدید
8,000 تومان 6,500 تومان٪19 تخفیف

دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت نمونه تطبیقی مجتمع مسکونی طرح ۵ ساختمان آلبیون

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل پاورپوینت نمونه تطبیقی مجتمع مسکونی طرح ۵ ساختمان آلبیون می باشد. این فایل شامل ۶۶ اسلاید زیبا سودمند و قابل ویرایش می باشد. و در قالب فرمت ppt تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد .در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت نمونه تطبیقی مجتمع مسکونی طرح ۵ ساختمان آلبیون

ساخت مجتمع مسکونی آلبیون ریورساید در سال ۲۰۰۳ میلادی، سبب تقویت جامعه جدید رو به رشدی گردید که در ساحل جنوبی رودخانه تایمز، در کنار استودیو فاستر واقع در بین پل‌های بترسی و آلبرت شهر لندن استقرار، یافته بودند. بر اساس طرح توسعه ترکیبی این بخش از پایتخت انگلستان، عناصر مورد استفاده در مجتمع مسکونی ریورساید، به منظور ایجاد یک بخش شهری پر جنب و جوشی طراحی شدند تا مردم بتوانند از زندگی و کار خود در قلب شهر لذت ببرند.

مجتمع مسکونی آلبیون ریورساید در سال ۱۹۹۸ میلادی، توسط نورمن فاستر تحت عنوان شرکت نورمن فاستر و شرکا طراحی شده است. نورمن فاستر در طراحی مجتمع مسکونی آلبیون ریورساید با الهام‌گیری از پیچ و خم‌های رودخانه تایمز، اثری بی‌مانندی را خلق کرده است که بر تمامی بناهای ساخته شده در لندن را تحت شعاع قرار می‌دهد. مجتمع مسکونی آلبیون ریورساید نورمن فاستر، با همکاری شرکت معماری آروپ (Arup) و مهندسان منظر این شرکت صورت گرفته است.

طرح توسعه ترکیبی این منطقه، شامل چهار ساختمان مجزایی بود که با فضاها و مسیرهای عمومی جدیدی در ارتباط باشند. بنابرین در راستای تحقق این امر، مغازه‌ها، فضاهای کسب و کار، کافی‌نت‌ها، امکانات تفریحی، پارکینگ‌های زیرزمینی و درنهایت آپارتمان‌های مسکونی ارزان قیمتی برای استفاده عموم مردم و رفاه حال آن‌ها ساخته شدند. مجتمع مسکونی آلبیون ریورساید نورمن فاستر که در نزدیکی اسکله قرار دارد به عنوان بخش اصلی طرح توسعه، در یازده طبقه بنا شده است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.