دانلود جامع ترین فایل pdf جزوه افزایش هوش مالی به روش رابرت کیوساکی بخش دوم

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
407KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
954 بازدید
6,500 تومان 5,000 تومان٪23 تخفیف

دانلود جامع ترین فایل pdf جزوه افزایش هوش مالی به روش رابرت کیوساکی بخش دوم

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf جزوه افزایش هوش مالی به روش رابرت کیوساکی بخش دوم می باشد این فایل شامل ۱۴ صفحه می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد .در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

جزوه افزایش هوش مالی به روش رابرت کیوساکی بخش دوم

همگی مردم دنیا چه فقیر و چه ثروتمند مشکل مالی دارند. بسیاری فکر می‌کنند اگر پول زیادی داشته باشند مشکلات مالی آنها تمام می‌شود در حالیکه اینطور نیست و پول بیشتر مسائل مالی بیشتری را به دنبال دارد (نویسنده: به خاطر دارم در مقطعی آنچه که درآمد داشتم فقط به اندازه هزینههایم بود و پولی برای پسانداز کردن نداشتم ولی از لحاظ فکری راحت زندگی می‌کردم و مدتی بعد از یکی از کارهائی که قبلا انجام داده بودم پول خوبی بدستم رسید و برای مدتی خواب و خوراک را از من گرفت. چرا؟ چون باید تصمیم می‌گرفتم آن پول را در چه جائی سرمایهگذاری کنم تا ارزش آن کم نشود و بتواند ثروت بیشتری نیز تولید کند و این دغدغه بزرگی برای کسانی که سرمایه دارند می‌باشد.)

پول به تنهائی مشکلات مالی شما را حل نمی‌کند. تحصیلات هم مشکلات مالی را حل نمی‌کند. داشتن یک شغل هم مشکلات مالی را حل نمی‌کند.

پس چه چیزی مشکلات مالی را حل می‌کند؟ جواب این سئوال «هوش مالی» است. هوش مالی مشکلات مالی را برطرف می‌کند. هوش مالی بخشی از هوش کلی ماست که برای حل مشکلات مالی از آن استفاده می‌کنیم.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.