دانلود جامع ترین فایل pdf جزوه ترمودینامیک (۱) سیامک کاظم زاده حنانی

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
3MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
689 بازدید
9,500 تومان 8,000 تومان٪16 تخفیف

 دانلود جامع ترین فایل pdf جزوه ترمودینامیک (۱) سیامک کاظم زاده حنانی

قابل توجه دانشجویان وکاربران گرامی : فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و برترین فایل pdf جزوه ترمودینامیک (۱) دانشگاه صنعتی شریف سیامک کاظم زاده حنانی و مهدی کارزار جدی می باشد. این فایل شامل ۷۸ صفحه می باشد و در قالب فرمت pdf  تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد .در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

جزوه ترمودینامیک (۱) سیامک کاظم زاده حنانی

این کتاب، جزوه درس ترمودینامیک ۱ دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی شریف می باشد که به همت ۲ تن از دانشجویان این دانشگاه گردآوری شده و بصورت تایپ شده در قالب فایل PDF در اختیار شما قرار داده شده است .
برخی از سرفصل های این کتاب عبارتند از :
۱- تعاریف اولیه
۲- خواص ماده ساده تراکم پذیر
۳- کار و گرما
۴- قانون اول ترمو دینامیک
۵-  دوم ترمودینامیک

ترمودینامیک (به فرانسوی: Thermodynamique، ترمودینامیک) (به انگلیسی: Thermodynamics، ترموداینامیکس) یا

دماپویایی شاخه‌ای از علوم طبیعی است که به بحث راجع به گرما و نسبت آن با انرژی و کار می‌پردازد. ترمودینامیک متغیرهای ماکروسکوپیک (همانند دما، انرژی داخلی، آنتروپی و فشار) را برای توصیف حالت مواد تعریف و چگونگی ارتباط آن‌ها و قوانین حاکم بر آن‌ها را بیان می‌نماید. ترمودینامیک رفتار میانگینی از تعداد زیادی از ذرات میکروسکوپیک را بیان می‌کند. قوانین حاکم بر ترمودینامیک را از طریق مکانیک آماری نیز می‌توان بدست آورد.

ترمودینامیک موضوع بخش گسترده‌ای از علم و مهندسی است – همانند: موتور، گذار فاز، واکنش‌های شیمیایی، پدیده‌های انتقال و حتی سیاه چاله‌ها-. محاسبات ترمودینامیکی برای زمینه‌های فیزیک، شیمی، مهندسی نفت، مهندسی شیمی، مهندسی هوافضا، مهندسی مکانیک، زیست‌شناسی یاخته، مهندسی پزشکی دانش مواد و حتی اقتصاد لازم است.

عمده بحث‌های تجربی ترمودینامیک در چهار قانون بنیادی آن بیان گردیده‌اند: قانون صفرم، اول، دوم و سوم ترمودینامیک. قانون اول وجود خاصیتی از سیستم ترمودینامیکی به نام انرژی داخلی را بیان می‌کند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.