دانلود راهنمای تشخیصی و آماری اختلالهای روانی DSM-5 تالیف مهدی گنجی

دانلود راهنمای تشخیصی و آماری اختلالهای روانی DSM-5 تالیف مهدی گنجی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
9MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
5408 بازدید
8,000 تومان 6,000 تومان٪25 تخفیف

دانلود راهنمای آماری و تشخیصی اختلالات روانی DSM 5 تالیف مهدی گنجی

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf راهنمای تشخیصی و آماری اختلالهای روانی DSM-5 تالیف دکتر مهدی گنجی ( راهنمای کامل تغییرات و نکات ضروری DSM-5) می باشد. این فایل شامل ۱۰۶ صفحه می باشد. و در قالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد .در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

خلاصه راهنمای تشخیصی و آماری اختلالهای روانی DSM-5 تالیف مهدی گنجی

مشخصات محصول:

عنوان: راهنمای آماری و تشخیصی اختلالات روانیDSM 5

تالیف: حمزه گنجی

تعداد صفحه: ۱۰۶

فرمت فایل: pdf

شرح فایل:

داوطلبان عزیز کارشناسی ارشد و دکتری روانشناسی، محصول مورد نظر شامل خلاصه کتاب راهنمای کامل تغییرات و نکات ضروریDSM-5 حمزه گنجی می باشد که در قالب فایل PDF در حجم ۱۰۶ صفحه توسط سایت یوفایل تهیه و تدوین گردیده است. همان طور که مستحضر هستید منبع اصلی برای آشنایی با تغییراتDSM-5 کتاب آسیب شناسی روانی بر اساسDSM-5 نوشته آقای گنجی است. کتابDSM که مخفف راهنمای تشخیصی و آماری اختلالات روانی است، کتاب مرجع و انجیل روان‌شناسی و روان‌پزشکی محسوب می‌شود.

هدف از تدوین DSM ارائه یک راهنمای کاربردی، کارا و قابل انعطاف در سامان‌ بخشی اطلاعاتی است که بتواند به تشخیص دقیق و درمان اختلالات روانی کمک کند. این راهنمای تشخیصی و آماری، ابزاری برای بالین گران، یک منبع آموزشی اساسی برای دانشجویان و بالینگران و مرجعی برای پژوهشگران این رشته محسوب می شود. DSM-5 ابزاری است در جهت گردآوری و ارائه آمارهای صحیح بهداشت عمومی در زمینه میزان‌های هم ‌ابتلایی و مرگ و میر اختلالات روانی. نهایتا ملاک‌های تشخیصی و متون مربوطه بعنوان یک درس‌نامه عمل می کنند که برای دانشجویانی که در ابتدای دوره حرفه‌ای، برای فهم و تشخیص اختلالات روانی نیاز به شیوه‌ای ساختار یافته دارند و نیز برای متخصصانی که برای اولین‌ بار به یک اختلال نادر برمی خورند، کمک شایانی می کنند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.