دانلود فایل pdf معماری کامپیوتر تالیف پترسون

دانلود فایل pdf معماری کامپیوتر تالیف پترسون
نوع فایل
pdf
حجم فایل
3MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
2183 بازدید
10,000 تومان 8,500 تومان٪15 تخفیف

دانلود فایل pdf  معماری کامپیوتر تالیف پترسون

توضیح مختصر درمورد فایل:

دانشجویان و کاربران گرامی فایل حاضر کامل ترین و جامع ترین فایل pdf معماری کامپیوتر تالیف پترسون ترجمه مسعود هوشمند به همراه جزوه معماری کامپیوتر استاد ولی زاده می باشد. این فایل شامل ۲۱۹ صفحه می باشد و در غالب فرمت pdf تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد .در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.

مقدمه کتاب

امروزه پیشرفت در تکنولوژی کامپیوترها، تقریباً همه جنبه های جامعه را تحت تأثیر قرار داده است. پیشرفتهای صورت گرفته در سختافزار، به برنامهنویسان اجازه داده است که برنامههای واقعاً مفیدی
ایجاد کنند.

برنامه نویسان موفق همیشه به سرعت اجرای برنامه های خود توجه میکنند چون دادن نتیجه سریع به کاربر در موفقیت یک برنامه نقش حیاتی دارد. در دهههای ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ اصلی ترین محدودیت در سرعت کامپیوترها اندازه حافظه کامپیوترها بود. بعدها پیشرفت های ایجاد شده در زمینه طراحی کامپیوترها و تکنولوژی حافظه ها واقعاً اهمیت مسأله حافظه کم را کاهش داد.

امروزه برنامه-نویسانی که به سرعت اجرای برنامههای خود علاقه دارند، باید به مسائلی توجه کنند که جایگزین مسأله کمبود حافظه شده اند. از جمله این مسائل میتوان به ساختار سلسله مراتبی حافظه ها و موازات در پردازنده ها اشاره نمود.
برنامه نویسانی که در جستجوی راههایی هستند که کامپایلرها، سیستم عاملها، برنامه های پایگاه داده وهایی بسازند که قابل رقابت با محصول دیگران باشد، باید دانش خود را در ارتباط application حتی با ساختار وسازمان کامپیوتر افزایش دهند. ما در این کتاب توضیح خواهیم داد که داخل یک کامپیوتر چه چیزهایی وجود دارد و شما را با رموز برنامه نویسی آشنا خواهیم ساخت. همچنین توضیح داده خواهد شد که ساختار داخلی یک کامپیوتر چگونه بر کارآیی برنامه ها تأثیر میگذارد. مهمتر از همه اینکه شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک کامپیوتر برای خود بسازید.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.