دانلود جامع ترین فایل pdf کتاب کار سیستم حسابداری مالی

دانلود جامع ترین فایل pdf کتاب کار سیستم حسابداری مالی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
6MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
1164 بازدید
9,500 تومان 8,000 تومان٪16 تخفیف

دانلود جامع ترین فایل pdf کتاب کار سیستم حسابداری مالی

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf کتاب کتاب کار سیستم حسابداری مالی همکاران سیستم می باشد. این فایل شامل ۱۱۸ می باشد. و در قالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد .در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

کتاب کار سیستم حسابداری مالی

موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم در جهت ارائه منابع آموزشی در حوزه نرم‌افزارهای همکاران سیستم، «کتاب‌کار حسابداری مالی» را منتشر کرده ‌است.

دومین محصول آموزشی موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم، با عنوان «کتاب‌کار حسابداری مالی» شامل نحوه استفاده از امکانات نرم افزار «حسابداری همکاران سیستم»، از جمله طبقه‌بندی و معرفی حساب‌ها، ثبت و صدور اطلاعات اسناد حسابداری و گزارش‌های قانونی و مدیریتی به همراه ده‌ها تمرین کاربردی است. این کتاب از این پس، به عنوان یک ابزار آموزشی گام‌به‌گام، درکنار دوره آموزشی به کلیه کاربران موسسه پژوهش و آموزش ارائه خواهد شد.

سال گذشته نیز «کتاب رایانه‌کار مالی»، توسط این موسسه منتشر شده است. این کتاب ضمن آموزش مفاهیم حوزه‌های حسابداری، دریافت و پرداخت، انبار، فروش و حقوق و دستمزد، نحوه استفاده از نرم‌افزارهای «سپیدار سیستم» را نیز به همراه مثال و تمرین‌های کاربردی ارائه کرده است. «رایانه‌کار مالی» به عنوان یک منبع جامع در کنار دوره آموزشی، به کاربران کمک می‌کند تا درک بهتری از نرم‌افزار و مفاهیم مرتبط آن داشته باشند.

 

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.