دانلود جامع ترین پاورپوینت تئوری بازیها در هوش مصنوعی (فصل ششم)

دانلود جامع ترین پاورپوینت تئوری بازیها در هوش مصنوعی (فصل ششم)
نوع فایل
ppt
حجم فایل
524KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
864 بازدید
7,500 تومان 6,000 تومان٪20 تخفیف

توضیح فایل :

دانلود جامع ترین پاورپوینت تئوری بازیها در هوش مصنوعی (فصل ششم)

قابل توجه دانشجویان و کاربران گرامی فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین پاورپوینت فصل ششم تئوری بازیها در هوش مصنوعی می باشد که به صورت فایل ppt و در غالب ۴۷ اسلاید زیبا و بسیار سودمند و مفید تهیه و هم اکنون آماده دانلود می باشد. امیدواریم که مفید بوده و مورد استفاده شما عزیزان و سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل بسیار ارزشمند و پر محتوا را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

تئوری بازیها در هوش مصنوعی تئوری بازیها در هوش مصنوعی

بازی ها چه هستند و چرا مطالعه می شوند؟ بازی ها: حالتی از محیط های چند عاملی را نشان می دهند که: محیط های رقابتی، که در آنها اهداف عاملها با یکدیگر برخورد دارند، منجر به مسئله های رقابتی می شود که به عنوان بازی شناخته می شوند.

تمایز بین محیطهای چند عامل رقابتی و همکار  هر عامل نیاز به در نظر گرفتن سایر عاملها و چگونگی تأثیر آنها دارد و چرا بازی ها مطالعه می شوند : قابلیت های هوشمندی انسانها را به کار می گیرند ماهیت انتزاعی بازی ها حالت بازی را به راحتی می توان نمایش داد و عاملها معمولا به مجموعه کوچکی از فعالیتها محدود هستند که؛ نتایج آنها با قوانین دقیقی تعریف شده اند به عنوان مثال:

دلایلی که محققین قدیم، شطرنج را به‌عنوان موضوعی در AI برگزیدند: بازی شطرنج کامپیوتری اثباتی بر وجود ماشینی است که اعمال هوشمندانه‌ای را انجام می‌دهند. سادگی قوانین وضعیت دنیا کاملاً برای برنامه شناخته شده است.  پیچیدگی بازی‌ها، به طور کامل نوعی از عدم قطعیت را معرفی می‌کنند. عدم قطعیت به علت وجود اطلاعات گم شده رخ نمی‌دهد، بلکه به علت اینکه فرد زمانی برای محاسبه دقیق نتایج حرکت ندارد عدم قطعیت بوجود می‌آید.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.