دانلود جزوه آشنایی با تجهیزات پزشکی بخش ها

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
594 بازدید
9,000 تومان 7,000 تومان٪22 تخفیف

دانلود جزوه آشنایی با تجهیزات پزشکی بخش ها

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf جزوه آشنایی با تجهیزات پزشکی بخش ها می باشد. این فایل شامل ۳۹ صفحه جزوه تایپ شده بسیار سودمند و با ارزش با کیفیت بسیار عالی و در قالب فرمت pdf تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

فایل جزوه آشنایی با تجهیزات پزشکی بخش ها

در بخش های تابعه مجتمع درمانگاهی و اورژانس طیف وسیعی از انواع وسایل و تجهیزات پرشکی با برندهای مختلف وجود دارد. در این قسمت به معرفی اجمالی این تجهیزات و نحوه کار هر یک از آنها اشاره شده است.

الکتروشوک:

شوک الکتریکی عبارتست از عبور دادن جریان مستقیم برق از سلول های میوکارد که باعث می شود تمام سلولهای میوکارد به طور همزمان دپولاریزه شده و در نتیجه کانون های نابجا سرکوب گردیده و با تقویت پیس میکرهای قلب اجازه میدهد گره سینوسی دهلیزی عملکرد خود را به عنوان اصلی ترین پبس میکر از سرگیرد و یک تحریک سازمان یافته را برای انقباض هماهنگ عضلانی فراهم نماید.

انواع دستگاه دفیبریلاتور
۱. مونوفازیک
۲. بای فازیک
در دستگاه های منوفازیک جریان الکتریسته بین الکترودها فقط در یک مسیر جریان می یابد، در حالی که در دستگاههای بای فازیک جریان الکتریکی ابتدا در یک مسیر جریان می یابد سپس به سمت دیگر برمی گردد و در حقیقت جریان الکتریسته به صورت دو طرفه در طی دو فاز بین پدالها به جریان در می آید.
Biphasic امواج بای فازیک
) Biphasic Truncated Exponentional( با موج الکتریکی نمایان شاخهای 
 )Rectilinear( با موج الکتریکی مستقیم
نکته: در حال حاضر کلیه بخشهای تابعه مجتمع درمانگاهی و اورژانس به غیر از اورژانس دو که دستگاه اینومد دارد، دارای دستگاه الکتروشوک بای فازیک شرکت زول بوده و به همین دلیل باید از میزان ۲۰۰ ژول شوک در موارد احیاء قلبی-ریوی در صورت نیاز استفاده شود. در خصوص دستگاه اورژانس دو نیز محدوده انرژی از ۱۵۰ تا ۳۶۰ ژول می باشد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.