دانلود جزوه آموزش تایپ

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
440 بازدید
8,000 تومان 6,000 تومان٪25 تخفیف

دانلود جزوه آموزش تایپ

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf جزوه آموزش تایپ می باشد. این فایل شامل ۲۲ صفحه جزوه تایپ شده بسیار سودمند و با ارزش با کیفیت بسیار عالی و در قالب فرمت pdf تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید

جزوه آموزش تایپ

توجه : توضیح زیر خارج از متن جزوه میباشد:

تایپ یا تایپ کردن به عمل نوشتنی که به وسیلهٔ انگشتان دست و صفحه‌کلید یا هرنوع ماشین‌تحریر صورت می‌پذیرد گفته می‌شود.

به دلیل آن که امروزه اغلب اسناد و نوشتارها به صورت الکترونیکی است.

تایپ اهمیت زیادی دارد چراکه تایپ مهم‌ترین وسیله در راستای نوشتن الکترونیکی می‌باشد

و متداول‌ترین تایپ به وسیله صفحه‌کلید «QWERTY» صورت می‌پذیرد. از این رو تسلط بر این صفحه‌کلید اهمیت زیادی دارد که امروزه با یادگیری تایپ ده‌انگشتی این کار را انجام می‌دهند. با یادگیری تایپ ده‌انگشتی شما به راحتی و با سرعتی بیش از نوشتن با قلم می‌توانید بنویسید.

یادگیری این نوع تایپ به عنوان عامل تایپیست شدن شما، مستلزم گذراندن دو مرحله است که مرحله اول بسیار ساده و گذراست ولی مرحله دوم نیاز به گذراندن زمان، حوصله و پیوستگی تمارین دارد.

مرحله اول، «یادگیری قواعد» است پس از گذراندن این مرحله شما می‌توانید بدون نگاه کردن به صفحه‌کلید با سرعتی بیش از ۳۰wpm (۳۰ کلمه بر دقیقه) تایپ کنید که حداقل دو تا چهار روز به طول می‌انجامد؛ مرحله دوم، «بهبود سرعت» است، همان‌طور که پیش‌تر گفته شد این، نیازمند زمان و تمرین زیادی است و بیش از یک سال زمان نیاز دارد و حتی گاه برای دستیابی به سرعتی همچون ۲۰۰wpm (۲۰۰ کلمه بر دقیقه) که سرعتی بیش از یک تایپ حرفه‌ای است، سال‌ها زمان می‌برد.

شما می‌توانید در منزل و فقط با داشتن یک رایانه این دو مرحله را بگذرانید.
یکی از راه‌های مؤثر برای پشت سر گذاشتن مرحله اول (یادگیری قواعد) تایپ ده‌انگشتی، تکنیک استفاده از رنگ‌ها می‌باشد به گونه‌ای که با تکنیک رنگ‌ها به راحتی می‌توان هر کلید را مخصوص یک انگشت به ذهن سپرد و با تمرین‌های مکرر موفق به یادگیری تایپ ده‌انگشتی شد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.