دانلود جزوه تاسیسات مکانیکی ساختمان

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
348KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
715 بازدید
9,000 تومان 7,000 تومان٪22 تخفیف

دانلود جزوه تاسیسات مکانیکی ساختمان

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf جزوه تاسیسات مکانیکی ساختمان می باشد. این فایل شامل ۴۸ صفحه جزوه تایپ شده بسیار مفید و سودمند می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

فایل جزوه تاسیسات مکانیکی ساختمان

دانلود جزوه تاسیسات مکانیکی و تاسیسات الکتریکی یا برقی ساختمان

کلیه امکانات ساختمان ، از جمله امکان تامین گرمایش و سرمایش ، تهویه مناسب ، فراهم کردن آب آشامیدنی و بهداشتی ، دفع فاضلاب ، برق رسانی به منظور استفاده از وسایل الکتریکی و تامین روشنایی مناسب ، ایجاد سیستم ضد حریق و … به منظور تامین رفاه و آسایش برای ساکنین ساختمان است. تمام این موارد اشاره شده تاسیسات یک ساختمان گفته می شوند.

از تاسیسات یک ساختمان به عنوان قلب تپنده ی آن یاد می شود ، به این معنی که کم توجهی به این بخش باعث کاهش آسایش ساکنین و در نتیجه کاهش ارزش ساختمان و همچنین بلا استفاده شدن ساختمان می شود.

بنابراین آشنایی با انواع تاسیسات مکانیکی و الکتریکی برای مهندسان به منظور انتخاب سیستم تاسیساتی مناسب بسیار ضروری است. تاسیسات ساختمان یک نیاز ضروری برای هر ساختمان و ساکنین آن است.

تاسیسات ساختمانی به دو بخش عمده تقسیم می شوند:

۱- تاسیسات الکتریکی یا تاسیسات برقی

۲- تاسیسات مکانیکی

در مورد تأسیسات مکانیکی نظرات مختلفی وجود دارد اما می‌توان گفت: تأسیسات مکانیکی دانش مبارزه با طبیعت است. بالا کشیدن آب بر خلاف جاذبه ، گرما در فصل سرد و سرما در فصل گرم ، تخلیه گازها از محل تولید و…. تأسیسات مکانیکی دانش رفاه جانداران در مبارزه‌ای با طبیعت است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.