دانلود جزوه و نکات مهم کتاب ارزشیابی عملکرد دولت و حکومت دکتر علی پور عزت

دانلود جزوه و نکات مهم کتاب ارزشیابی عملکرد دولت و حکومت دکتر علی پور عزت
نوع فایل
pdf
حجم فایل
21MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
721 بازدید
9,000 تومان 7,000 تومان٪22 تخفیف

دانلود جزوه و نکات مهم کتاب ارزشیابی عملکرد دولت و حکومت دکتر علی پور عزت

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf جزوه خلاصه نویسی شده و نکات مهم کتاب ارزشیابی عملکرد دولت و حکومت تالیف دکتر علی پور عزت و میریعقوب سید رضایی می باشد. این فایل شامل۶۷ صفحه می باشد و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

جزوه خلاصه نویسی شده و نکات مهم کتاب ارزشیابی عملکرد دولت و حکومت دکتر علی پور عزت

این مجموعه شامل جزوات و سوالات درس ارزشیابی عملکرد دولت و حکومت نوشته آقایان پور عزت و سید رضایی مناسب دانشجویان دانشگاه پیام نور در رشته مدیریت است که به صورت یک فایل زیپ شده (فشرده) با حجم ۲۱ مگابایت قابل دانلود میباشد .

این جزوه برای دانشجویان رشته مدیریت در زمینه های مرتبط با دانشگاه پیام نور تهیه شده است و سعی شده است در این جزوه دانشجو با تمرین و خواندن متون فنی ،  مهارت های خود را در درک متون افزایش دهد. این جزوه میتواند مورد استفاده سایر دانشگاه ها و دانشجویان نیز قرار بگیرد.

ارزشیابی عملکرد دولت ها و حکومت ها، از جمله مهم ترین مباحثی است که باید مورد توجه مردم، مسئولان و نهادهای اجتماعی قرار گیرد؛ این کتاب حاصل تحقیق و پژوهش درباره ابعاد گوناگون عملکرد حکومت ها و سازمان های دولتی است؛ از این رو ضمن ملاحظه دشواری ها و موانع ارزشیابی سالم، بر ضرورت تلاش برای واقع بینی در امر ارزشیابی و قضاوت عادلانه و معطوف به تعالی حکومت و سازمان های دولتی، تأکید شده است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.