دانلود جزوه ریاضی مهندسی (بخش اول، آنالیز فوریه و معادلات با مشتقات جزئی)

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
765KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
780 بازدید
10,000 تومان 7,800 تومان٪22 تخفیف

دانلود جزوه ریاضی مهندسی (بخش اول، آنالیز فوریه و معادلات با مشتقات جزئی)

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf جزوه درس ریاضی مهندسی (بخش اول، آنالیز فوریه و معادلات با مشتقات جزئی) دکتر بیژن طائری می باشد. این فایل شامل ۶۶ صفحه جزوه تایپ شده بسیار سودمند و با ارزش با کیفیت بسیار عالی و در قالب فرمت pdf تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

 جزوه ریاضی مهندسی (بخش اول، آنالیز فوریه و معادلات با مشتقات جزئی)

جزوه ریاضیات مهندسی دکتر بیژن طائری در ۶۶ صفحه به صورت تایپ شده از سایت یوفایل هم اکنون آماده دریافت است.

این جزوه شامل یک بخش می‌باشد: بخش اول: آنالیز فوریه و معادلات با مشتقات جزئی سری فوریه مثلثاتی،

سری فوریه سیسنوسی و کسینوسی انتگرال فوریه و کاربردهای آن مسائل اشتورم – لیوویل معادلات با مشتقات جزیی

همگن در حالت متناهی معادلات با مشتقات جزیی همگن در حالت نامتناهی معادلات لاپلاس در مختصات قطبی معادلات با مشتقات جزیی ناهمگن .

ریاضیات مهندسی (انگلیسی: Engineering mathematics‎) شاخه‌ای از ریاضیات کاربردی در مورد روش‌ها و تکنیک‌های ریاضی است، که اغلب در حوزه‌های مهندسی و صنعت مورد استفاده قرار می‌گیرد. ریاضیات مهندسی یک شاخه میان ‌رشته‌ای است، که نیازهای مهندسین را در مباحث عملی، نظری و کاربردی (مانند فیزیک مهندسی و زمین‌شناسی مهندسی و غیره) پوشش می‌دهد.

توابع مورد استفاده در مهندسی و توابع نمایانگر سیگنال‌ها معمولاً توابعی از زمان هستند یا به عبارت دیگر توابعی که در میدان زمان تعریف شده‌اند. برای حل بسیاری از مسائل بهتر است که تابع در دامنه فرکانس تعریف شده باشد زیرا این دامنه ویژگی‌هایی دارد که به راحتی محاسبات می‌انجامد.

در طراحی لرزه ای سازه ها، تجزیه و تحلیل محتوای فرکانسی امواج ارتعاشی زمین از اهمیت بالایی برخوردار است. به منظور مطالعه محتوی فرکانسی ، آنالیز طیفی با استفاده از تبدیل فوریه یکی از ابزارهای کارآمد در مهندسی زلزله به شمار می رود. طیف فوریه اهمیت فرکانسهای موجود را بدون اطلاعاتی در زمینه زمان وقوع این فرکانس ها نشان می دهد. از طرفی طیف فوریه میزان انرژی امواج ناشی از ارتعاشات زمین را در فرکانس های مختلف بیان می کند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.