دانلود جزوه گیاهان دارویی مفید در بیماریها رضا پور دست گردان pdf

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
986 بازدید
10,000 تومان 8,000 تومان٪20 تخفیف

توضیحات فایل:

جزوه گیاهان دارویی مفید در بیماریها رضا پور دست گردان

کاربران گرامی جزوه گیاهان دارویی مفید دردرمان بیماریها از رضا پور دست گردان در آبان ماه ۱۳۹۴ تنظیم شده است که شامل ۱۲۶ صفحه می باشد. ما بر آن شدیم که برای سهولت مطالعه و دسترسی شما عزیزان این جزوه ارزشمند و مفید را درغالب فایل pdf عرضه نماییم .امیدواریم که مفید و سودمند بوده و مورد استفاده واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری نموده و دانلود نمایید.

طب سنتی از دیرباز در خاورمیانه و خاوردور از اهمیت به سزایی برخوردار بوده است که با مخاطبان زیادی روبرو بوده است. موضوع معالجه با گیاهان طبی کم و بیش مطرح است. بنابراین، از اوایل قرن بیستم تاکنون یک بحث و جدال تمام نشدنی در کلیۀ کشورهای اروپا و آمریکا بین طرفداران داروهای گیاهی و داروهای مصنوعی ساخت لابراتوارها وجود داشته است و همین طور ادامه دارد ولی روی هم رفته، می توان گفت تمایلات طبیعی و فطری مردم در کشورهای متمدن کنونی بیش تر به طرف داروهای گیاهی است که خواص شگفت انگیزشان می تواند جایگزین خوبی برای طب شیمیایی باشد .

مقدمه

گیاهان دارویی گیاهانی هستند که یک یا برخی از اندام های آنها حاوی ماده مؤثر است. این ماده که کمتر از۱٪ وزن خشک گیاه را تشکیل می دهد دارای خواص دارویی مؤثر بر موجودات زنده است. همچنین کاشت، داشت ،برداشت این گیاهان به منظور استفاده از ماده مؤثر آنها انجام می گیرد. سابقه درمان بیماری ها با گیاهان دارویی به قدمت تاریخ زیست انسان بر روی کره زمین است.انسان به حکم تجربه ،علم و اندیشه ، وجانوران بنا به مقتضیات خود در طول عمر حیات در کره زمین به کمک گیاهان دارویی خود را مداوا کرده و می کنند.

گیاهان دارویی در باغ خدا می رویند. در دشت ها،مراتع وسیع ، جنگل ها و…پیدا می شوندع به دست کسی کاشته نشده وبه همت کسی آبیاری نشده اند.و هزاران سال است که بدین منوال در چرخه حیات بوده و طبیعت را آرایش می دهند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.