دانلود جزوه ۷۲۰ واژه ضروری و پر کاربرد در مهندسی عمران

دانلود جزوه ۷۲۰ واژه ضروری و پر کاربرد در مهندسی عمران
نوع فایل
pdf
حجم فایل
909KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
567 بازدید
7,000 تومان 5,500 تومان٪21 تخفیف

دانلود جزوه ۷۲۰ واژه ضروری و پر کاربرد در مهندسی عمران

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf جزوه ۷۲۰ واژه ضروری و پر کاربرد در مهندسی عمران می باشد. این فایل شامل ۱۳ صفحه در قالب فرمت pdf تهیه شده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

جزوه ۷۲۰ واژه ضروری و پر کاربرد در مهندسی عمران

آنچه شما در این کتاب خواهید دید ۷۲۰  لغت جمع آوری شده کاربردی مهندسی عمران است که همراه با معنی در اختیار شما قرار میگیرد فراموش نکنید که همیشه به عنوان یک مهندس یا دانشجو باید به یادگیری زبان و تقویت آن بیشترین اهمیت را بئهید در ادامه این کتاب را دانلود بفرمایید

مهندسی عمران یکی از شاخه‌های مهندسی است، که به طراحی، نگهداری و ساخت سازه‌های طبیعی و مصنوعی شامل جاده‌ها، پل‌ها، کانال‌ها، سدها و ساختمان‌ها می‌پردازد. از لحاظ قدمت، مهندسی عمران پس از مهندسی جنگ، دومین نظام مهندسی به‌شمار می‌آید و امروزه مهندسی عمران، حد واصل مهندسی نظامی و مهندسی غیرنظامی محسوب می‌گردد. مهندسی محیط زیست، مهندسی ژئوتکنیک، ژئوفیزیک، ژئودزی، مهندسی حمل و نقل، علوم زمین، علوم جوی، مهندسی قانونی، مهندسی شهری، مهندسی هیدرولیک، علم مواد، مهندسی سازه‌های دریایی، مدیریت سواحل، نقشه‌برداری و مهندسی سازه از جمله شاخه‌های علمی هستند که به بهبود پروژه‌های مهندسی عمران کمک می‌کنند.

لئونارد اویلر تئوری کمانش ستون‌ها را کشف نمود.

آغاز فعالیت‌های مهندسی عمران احتمالاً بین ۴۰۰۰ تا ۲۰۰۰ سال پیش از میلاد مسیح و در مصر باستان و میان‌رودان بوده‌است. هنگامی که انسان‌ها زندگی عشایری را رها کردند؛ نیاز به ساخت‌وساز جهت تأمین سرپناه پدید آمد. در همان زمان گسترش حمل‌ونقل به نحو فزاینده‌ای اهمیت یافت و به اختراع چرخ و همچنین آغاز دریانوردی منجر شد. تا پیش از دوران مدرن، تفاوت واضحی بین مهندسی عمران و معماری وجود نداشت؛ و اغلب از این دو عنوان به جای یک‌دیگر استفاده می‌شد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.