دانلود خلاصه درس و پرسش های تشریحی با پاسخ ازکل کتاب هویت اجتماعی پایه دوازدهم

دانلود خلاصه درس و پرسش های تشریحی با پاسخ ازکل کتاب هویت اجتماعی پایه دوازدهم
نوع فایل
pdf
حجم فایل
611KB
نویسنده
تعداد بازدید
933 بازدید
7,500 تومان 6,000 تومان٪20 تخفیف

دانلود خلاصه درس و پرسش های تشریحی با پاسخ ازکل کتاب هویت اجتماعی پایه دوازدهم

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf خلاصه درس و پرسش های تشریحی با پاسخ ازکل کتاب هویت اجتماعی پایه دوازدهم می باشد. این فایل شامل ۳۳ صفحه می باشد و در قالب فرمت pdf  تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

خلاصه درس و پرسش های تشریحی با پاسخ ازکل کتاب هویت اجتماعی پایه دوازدهم

به فعالیت های آگاهانه ،ارادی و هدفدار انسان ،کنش انسانی می گویند. تا آگاهی نباشد کنشی صورت نمی گیرد. آگاهی صحیح آگاهی ناصحیح فرد آگاه تا تصمیم نگیرد و اراده نکند، کنشی انسانی صورت نمی گیرد.
کنش های انسانی هدف مند وبامعنی هستند.)کنش های یکسان،هدف ها ومعانی یکسانی ندارند.( هر کنشی پیامدهای ارادی دارد که به کنش فرد یا دیگران وابسته است.
مثلا: مطالعه یادگیری) وابسته به کنش فرد(،کسب نمره) وابسته به اراده استاد( پیامدی که به اراده ی انسان بستگی ندارد پیامد غیر ارادی و نتیجه طبیعی کنش است. مثلا بازکردن پنجره ورود هوای تازه به کلاس
پیامدهای غیرارادی کنش انسانی قطعی و حتمی اند. پیامدهای ارادی کنش انسانی احتمالی اند. هویت کنش به آگاهی است. هدف رفتاری:کنش ها راکنترل کنید وبه پیامدهای آن بیشتر فکر کنید.

سوالات درس ۱
-۱ کنش و کنشگر راتعریف کنید:پاسخ:فعالیتی آگاهانه وارادی که انسان انجام می دهد کنش انسانی است.انسانی که کنش انجام می دهدکنشگر است.

-۲ کنش های انسان دارای چه ویژگی هایی است؟باآگاهی انجام می شودومی داندکه چکارمی کند.براساس خواست ،اراده ،میل و با تصمیم خود انجام می دهد.برای رسیدن به مقصد و هدفی انجام می دهد و فعالیت های انسان دارای معنا  و مفهوم است.) آگاهانه، ارادی، هدف دار ،معنادار است.(هرکنش انسانی ممکن است درموقعیت های زمانی و مکانی متفاوت معانی متفاوتی داشته باشد.

و…….

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.