دانلود سوالات درس حقوق تجارت آزمون وکالت سالهای ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۲

دانلود سوالات درس حقوق تجارت آزمون وکالت سالهای ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۲
نوع فایل
pdf
حجم فایل
178KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
600 بازدید
7,500 تومان 5,000 تومان٪33 تخفیف

دانلود سوالات درس حقوق تجارت آزمون وکالت سالهای ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۲

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf سوالات حقوق تجارت آزمون وکالت سالهای ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۲ به همراه پاسخنامه  بسته جمع یندی وکالت می باشد. این فایل شامل ۱۷ صفحه می باشد و در قالب فرمت pdf تهیه شده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

سوالات درس حقوق تجارت آزمون وکالت سالهای ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۲

در آذرماه هر سال، آزمون وکالت توسط سازمان سنجش آموزش کشور براساس نیازسنجی کانون‌های وکلای استان‌ها برگزار می‌شود. این آزمون به قدری در سرنوشت فارغ‌التحصیلان گرایشات حقوق حائز اهمیت است که تقریباً تمام فارغ‌التحصیلان این رشته علاقمند به شرکت در آن هستند. در ادامه به بیان تمام موارد تأثیرگزار در این آزمون از زبان استاد هوشمند می‌پردازیم.

کلیات آزمون:

آزمون وکالت یک بار در سال و در آذرماه هر سال توسط سازمان سنجش آموزش کشور براساس نیازسنجی کانون‌های وکلای استان‌ها برگزار می‌شود. معمولاًً محل برگزاری آزمون‌ها در دانشگاه‌های مراکز استان‌ها است که آدرس آنها قبلاً از طریق وب سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می‌گردد. در چند سال گذشته، زمزمه‌هایی برای حذف این آزمون مطرح شده اما به نظر نمی رسد که این موضوع عملی شود زیرا کانون وکلای مراکز با حذف این آزمون مخالف بوده و دلیل آن را کاهش قابل توجه تخصص وکلا و پایین آمدن کیفیت خدمات می‌دانند. آزمون وکالت در ۱۳۵ دقیقه برگزار می‌شود که شامل ۱۲۰ تست است. بودجه بندی و ضرایب آزمون وکالت به شرح زیر است:

مواد آزمون

تعداد سوال

ضریب

حقوق مدنی

۲۰

۳

آیین دادرسی مدنی

۲۰

۳

حقوق جزا

۲۰

۲

آیین دادرسی کیفری

۲۰

۲

حقوق تجارت

۲۰

۲

اصول فقه

۲۰

۱

در آزمون قضاوت درس استعداد شغلی جایگزین اصول فقه می‌گردد که تعداد سوالات و زمان آزمون افزایش می‌یابد. همچنین میزان سوالات و بودجه بندی آن نیز تغییراتی دارد. این آزمون ابتدا بصورت تستی و پس از قبولی در آن بصورت تشریحی برگزار می‌شود. در نهایت از قبول شدگان مصاحبه بعمل می‌آید.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.