دانلود فایل جامع جزوه تکوین جانداران (بخش دوم گوناگونی و تحول جانداران)

دانلود فایل جامع جزوه تکوین جانداران (بخش دوم گوناگونی و تحول جانداران)
نوع فایل
pdf
حجم فایل
389KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
567 بازدید
6,000 تومان 4,800 تومان٪20 تخفیف

دانلود فایل جامع جزوه تکوین جانداران (بخش دوم گوناگونی و تحول جانداران)

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf جزوه تکوین جانداران (بخش دوم گوناگونی و تحول جانداران) می باشد. این فایل شامل ۲۰ صفحه می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

تکوین جانداران (بخش دوم گوناگونی و تحول جانداران)

زمین در آغاز فاقد حیات بود.
دانشمندان اعتقاد دارند در حدود ۴ میلیارد سال پیش زمین پوشیده از مواد مذاب بوده است. بدیهی است که در چنین شرایطی تشکیل و تداوم حیات امکان پذیر نبوده است. اندک اندک سطح سیارهٔ
زمین سرد شد و پوسته ای سنگی آن را دربرگرفت. بخار آب موجود در اتمسفر متراکم شد و بارش باران، اقیانوس های وسیعی به وجود آورد. بسیاری از زیست شناسان اعتقاد دارند که حیات باید اولین
بار در این اقیانوس ها پدیدار شده باشد. به عقیدهٔ آنان تغییر و تحول جانداران صدها میلیون سال طول کشیده است. شواهد نیز حاکی است که زمین از مدت ها قبل از پیدایش حیات، وجود داشته است.
این شواهد را اندازه گیری سن زمین ۱ به دست می دهد.

مواد شیمیایی پایه ای حیات چگونه تشکیل شدند؟
به نظر می رسد که در نخستین مراحل پیدایش حیات، مولکول های غیرزیستی با یک دیگر واکنش شیمیایی انجام می دادند. این واکنش ها باعث تولید تعداد و انواع زیادی مولکول های آلی ساده شدند.
مولکو لهای ساده با استفاده از انرژی خورشید و گرمای حاصل از فعالی تهای آتشفشانی، مولکو لهای پیچیده تری به وجود آوردند. شاید این مولکول های پیچیده واحدهای سازندهٔ اولین سلول ها بودند. این فرضیه که بسیاری از واحدهای آلی سازندهٔ حیات، نخستین بار از مولکول های غیرزیستی تشکیل شده اند، مورد آزمایش قرار گرفته است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.