دانلود فایل جامع پاورپوینت اختلالات روانی (راهنمای زندگی عاری ازخطر برای نوجوانان)

دانلود فایل جامع پاورپوینت اختلالات روانی (راهنمای زندگی عاری ازخطر برای نوجوانان)
نوع فایل
pdf
حجم فایل
7MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
670 بازدید
7,500 تومان 5,800 تومان٪23 تخفیف

دانلود فایل جامع پاورپوینت اختلالات روانی (راهنمای زندگی عاری ازخطر برای نوجوانان)

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل پاورپوینت کتاب اختلالات روانی (راهنمای زندگی عاری ازخطر برای نوجوانان) تالیف دکترشهرام رفیعی و همکاران می باشد. این فایل شامل ۵۲ اسلاید زیبا سودمند و قابل ویرایش می باشد و در غالب فرمت ppt تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت اختلالات روانی (راهنمای زندگی عاری ازخطر برای نوجوانان)

 دوره نوجوان، معمولا دوره ای آکنده از تعارض و نوسان بین وابستگی و استقلال است و از نظر جسمی، روانی ورفتارهای اجتماعی دچار تغییرات مهمی می شود که آشنایی با آن برای گذرانیدن سالم این دوران ضروری است.

دو شاخص اساسی و مهم در دوره نوجوانی برای رشد وجود دارد، که عبارتند از: ۱- هویت ۲- استقلال

همان طور که گفته شد این دوره از زندگی ممکن است به دلیل تغییر و تحولات سریع در رشد جسمی و روانی و اجتماعی با مجموعه ای از نگرانی ها، هیجانات وبحران های خاصی همراه باشد که برای سازگاری با این مسئله و یافتن موقعیت جدید و در نتیجه برخورداری از یک زندگی سالم و پرنشاط، به کار بستن بهداشت روانی که نقش بسیار مؤثر و مهمی ایفا می کند ضروریست .

عمده ترین توصیه ها و مهارت های مقابله با اختلالات روانی در دوره نوجوانی به شرح زیر است

۱- ترس یکی از حالات هیجانی در نوجوان است که به طور عمده تخیلی است و مانع فعالیت های نوجوانان شده و در رشد اجتماعی انان مداخله می کند. برای ازبین بردن این حالت شما باید سعی کنید به تدرج موفقیت ها وتجربه های مثبت وخوشایند را با حوادث ترس او را جایگزین نمایید.

۲- یکی دیگر ازحالات روانی دراین دوران، خشم است که ممکن است بیشتر به دنبال برخورد با والدین و مربیان در زمینه وظایف و تکالیف خانه و مدرسه و فعالیت های اجتماعی است. شما می توانید با شناخت و آگاهی بیشتر و پی بردن به علل پیدایش خشم و ناراحتی تاحد زیادی آن را کنترل کنید.

۳- حسادت نیز مشکل دیگری که به طورعمده در نتیجه تبعیض والدین و مربیان ممکن است در شما بروز کند. از طریق مشورت وگفت و گو و دلایل منطقی خود با والدین و مربیان می توانید در حل این مشکل بکوشید.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.