دانلود فایل جامع pdf جزوه روش آموزش مونته سوری

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
360KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
4212 بازدید
6,500 تومان 5,000 تومان٪23 تخفیف

دانلود فایل جامع pdf جزوه روش آموزش مونته سوری

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf  جزوه روش آموزش مونته سوری می باشد. این فایل شامل ۱۴ صفحه می باشد. و در قالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد .در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

روش آموزش مونته سوری

تاریخچه
دکتر ماریا مونته سوری، آنچه را که روش مونته سوری نامیده می شود به عنوان روشی از پایان نامه دانشگاهی خود به رشد عقلانی کودکان با ناتوانی های رشدی وعقلانی گسترش داد .او براساس کار پزشکان فرانسوی جین ایتارد و ادوارد سگوین ،محیطی برای بررسی عملی کودکان با ناتوانی های ذهنی و جسمی به وجود آورد.

پس از موفقیت در نحوه رفتار با این کودکان ،مطالعه کاربرد روش هایش را در آموزش کودکان بدون ناتوانی های رشدی و عقلانی شروع کرد .

درسال ۱۹۰۶ ،مونته سوری به قدر کافی مشهور شده بود که از او خواسته شد تا سرپرستی یک مهد کودک در منطقه فقیر نشین رم،سان لورنزو، را بر عهده بگیرد .او از این فرصت برای مشاهده فعل و انفعالات کودکان به مواد حسی جذاب برای حواس ،تربیت کردن آنها و توسعه وسایل جدید که کودکان می توانستند با عمدتاً مشاهده می کند در حالیکه کودکان اشیایی را که مخصوصاً برای آشکار کردن مهارتها و زیر ساخت های ذهنی طراحی شده اند ،انتخاب می کند ویژگی عمده آموزش مونته سوری است .کتاب “روش مونته سوری نوشته تیم سلیدن وپاول اپستین این تفکر را آنگونه که در زیر آمده است تعریف می کند :

آموزگاران مونته سوری الگوهای رفتار اکتشافی کودکان را با اعتماد واحترامی ضمنی مشاهده می کنند .آموزگاران معتقدند که یک کودک خودش آگاه خواهد شد وبیشترین نیازهایش رابه منظور بزرگسال شدن دنبال خواهد کرد .

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.