دانلود فایل جامع pdf خلاصه کتاب اخلاق حرفه ای در سازمان تالیف دکتر منصور دهستانی

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
791 بازدید
6,500 تومان 5,000 تومان٪23 تخفیف

دانلود فایل جامع pdf خلاصه کتاب اخلاق حرفه ای در سازمان تالیف دکتر منصور دهستانی

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf خلاصه کتاب اخلاق حرفه ای در سازمان تالیف دکتر منصور دهستانی خرداد ۱۳۹۳ می باشد. این فایل شامل ۷۱  صفحه می باشد و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد .در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

خلاصه کتاب اخلاق حرفه ای در سازمان تالیف دکتر منصور دهستانی

آشنایی با مفهوم اخلاق حرفه‌ای به‌عنوان زمینی‌ترین امر معنوی در سازمان‌ها ازجمله مهارت‌های کاربردی برای هریک از سرمایه‌های انسانی سازمان‌ها محسوب می‌شود. این جزوه که به شیوه‌ای خودآموز و خود گام مهیا شده است، به نیت آشنایی خوانندگان با چرایی، چیستی و چگونگی بهره‌مندی از اخلاق حرفه‌ای در سازمان، در گام نخست فراگیران را با پس‌زمینه‌ها و علل و عوامل گرایش و توجه به اخلاق حرفه‌ای در سازمان آشنا می‌سازد و سپس در ادامه، فراگیران را به چیستی مفهوم اخلاق حرفه‌ای و در پایان به چگونگی جاری‌سازی اخلاق حرفه‌ای در بستر فرهنگ‌سازمانی رهنمون می‌شود.

اخلاق حرفه‌ای یکی از مسائل اساسی همه جوامع بشری است.

در حال حاضر، متأسفانه در جامعه ما در محیط کار کمتر به اخلاق حرفه‌ای توجه می‌شود. در حالی که در غرب سکولار، در دانش‌های مربوط به مدیریت و سازمان، شاخه‌ای با عنوان اخلاق حرفه‌ای وجود دارد، ولی در جامعه دینی ما در مدیریت، به اخلاق توجه کافی نشده است.

جامعه ما نیازمند آن است تا ویژگی‌های اخلاق حرفه‌ای مانند دلبستگی به کار، روحیه مشارکت و اعتماد، ایجاد تعامل با یکدیگر و… تعریف، و برای تحقق آن فرهنگ‌سازی شود. امروزه بسیاری از کشورها در جهان صنعتی به این بلوغ رسیده‌اند که بی‌اعتنایی به مسائل اخلاقی و فرار از مسئولیت‌ها و تعهدات اجتماعی، به از بین رفتن بنگاه می‌انجامد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.