دانلود pdf دو فصل اول کتاب پایان افسانه کالری ها تالیف عانگع اصلانیان

دانلود pdf دو فصل اول کتاب پایان افسانه کالری ها تالیف عانگع اصلانیان
نوع فایل
pdf
حجم فایل
884KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
6090 بازدید
8,000 تومان 6,000 تومان٪25 تخفیف

دانلود pdf دو فصل اول کتاب پایان افسانه کالری ها تالیف عانگع اصلانیان

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf دو فصل اول پایان افسانه کالری ها دیگر زمین هموار نیست مهمترین دلیل برایازدست دادن چربیهای اضافه و راه حل آنها تالیف عانگع اصلانیان می باشد. این فایل شامل دو فصل اول کتاب در ۲۶ صفحه و در قالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد .در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

پایان افسانه کالری ها تالیف عانگع اصلانیان

حل مکعب روبیک تناسب اندام

رهایی از شر چربیهای اضافه بی نهایت راحت است اگر …تناسب اندام و لاغری هم کاری فوق العاده راحت است و هم کاری فوق العاده سخت. طبق آمار حدود ۴۵ درصد از مردم اضافه وزن دارند. امکان ندارد افرادی را نشناسید که سا لهاست برای رسیدن به تناسب اندام تلاش می کنند و هنوز در رسیدن به تناسب اندام ای ده آل خود موفقیت پایداری بدست نیاورده اند. ۹۵ درصد از تمام افرادی که با کم کردن کالر یهای خود سعی دارند به تناسب اندام برسند بعد از لاغر شدن، در ۳ سال آینده دوباره به نقطه شروع تلاش های خود بر م یگردند.
عده ای هم اضافه وزن بزر گترین دغدغه زندگی شان شده و حاضرند هر کاری انجام دهند تا از شر اضاف هوزن خود خلاص شوند. مبالغ زیادی هزینه می کنند و دست به دامن انواع اقسام رو شها و

رژیم ها و چربی سوزها و حتی جراحی ها میشوند ولی عده بسیار کمی به موفقیت واقعی و «پایداری » میرسند. این نشان میدهد لاغر شدن و حفظ تناسب، کاری بسیار سخت، طاقت فرسا و نا امیدکنند ه است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.